ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر فولاد

بدون دیدگاه
 

تیم‌های پرسپولیس و فولاد در ادامه بازی‌های هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز از ساعت ۱۷.۱۵ مقابل هم قرار می‌گیرند.

سرخ‌پوشان صدرنشین با هدایت یحیی گل‌محمدی ۳۵ امتیازی هستند و در صورت پیروزی در این دیدار حاشیه امنی نسبت به رقبا ایجاد خواهند کرد.

فولادی نیز با هدایت جواد نکونام ۲۱ امتیازی هستند و برای عبور از شرایط نه چندان خوب در این فصل فقط به کسب پیروزی مقابل پرسپولیس فکر می‌کنند.

فولاد در حالی از پرسپولیس میزبانی می‌کند که از ۸میزبانی این فصل خودش به ۶مساوی و یک باخت رسیده و تنها برد خانگی‌اش به ۴ماه قبل برمی‌گردد! تیم نکونام یکی از ضعیف‌ترین میزبان‌های لیگ است اما قصد دارد با چند انتقال مهم در نیم‌فصل دوم خودش را بالا بکشد؛ انتقال‌هایی که البته هنوز کامل نشده‌اند و برای تماشای بازیکنان جدید این تیم باید کمی بیشتر صبر کرد. به‌نظر می‌رسد یحیی و تیمش خوب موقعی به فولاد خورده‌اند. هم به لحاظ آب‌وهوا الان بهترین زمان برای سفر به خوزستان است و هم فولاد در سخت‌ترین شرایط خودش به سر می‌برد و شاید چند هفته بعد خیلی تیم بهتر و سرسخت‌تری باشد.

یحیی امروز مهدی ترابی را بعد از یک جلسه محرومیت دوباره در میدان می‌بیند اما سعید صادقی همچنان مصدوم است و دور از ترکیب خواهد بود.

اما کادر فنی پرسپولیس برای این دیدار احتمالا از نفرات زیر استفاده خواهد کرد:

علیرضا بیرانوند درون دروازه سرخ‌ها انتخاب قطعی گل‌محمدی خواهد بود و احمد گوهری روی نیمکت ذخیره گلر ملی‌پوش است.

خط دفاعی پرسپولیس با آمار خوبی که در این فصل داشته از خود بجا گذاشته است دست نخورده باقی خواهد ماند و گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلیگنجی در دفاع میانی و علی نعمتی و دانیال اسماعیلی‌فر به ترتیب در دفاع چپ و راست به میدان خواهند رفت.

سینا اسدبیگی کم کم در ترکیب سرخ‌ها جا افتاده و به بازیکن اصلی گل‌محمدی کنار میلاد سرلک در پست هافبک دفاعی تبدیل شده است.

امید عالیشاه و مهدی ترابی دیگر بازیکنان خط میانی پرسپولیس در بازی امروز خواهند بود. انتخاب این روزهای یحیی گل‌محمدی در خط حمله پرسپولیس محمد عمری است که عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته است و در کنار او به نظر می رسد وحید امیری به میدان برود. این در حالی است که شیخ دیاباته هم آماده بازی شده و باید دید در نهایت یحیی گل محمدی چه تصمیمی برای خط حمله تیمش خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

بیرانوند، گولسیانی، پورعلیگنجی، نعمتی، اسماعیلی‌فر، اسدبیگی، سرلک، عالیشاه، ترابی، امیری، عمری

ورزش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید