ادارات این استان ها فردا 9 بهمن تعطیلند؟

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ ادارات این استان ها فردا 9 بهمن تعطیلند؟

روابط عمومی استانداری تهران در گفتگویی در خصوص وضعیت تعطیلی ادارات یکشنبه گفت: با توجه به وضعیت شاخص آلودگی هوای تهران که اکنون در شرایط قابل قبول قرار دارد، در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا که امروز برگزار شد با توجه به میزان آلودگی هوا تا این لحظه تصمیمی در خصوص تعطیلی ادارات استان تهران گرفته نشده است. و با بارش برف و باران در مناطق مختلف کشور احتمال تعطیلی ادارات و بانک ها هنوز مشخص نشده و در زمان مشخص شدن وضعیت اطلاع رسانی می شود.

اداره کل هواشناسی استان تهران ضمن تشریح وضعیت جوی استان، برای امروز و فردا روند تدریجی افزایش دما و از روز یکشنبه کاهش دما را پیش‌بینی کرد.

با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی طی امروز و فردا، به دلیل استمرار پایداری نسبی جو، عدم وزش باد قابل ملاحظه و ماندگاری هوای سرد، در مناطق پرتردد شهری، پرجمعیت و صنعتی استان، ادامه انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به عبور امواج کوتاه تراز میانی جو، طی امروز و فردا در ارتفاعات استان تهران احتمال بارش‌های پراکنده برف و در سطح استان در بعضی ساعات افزایش ابرناکی و احتمال بارش پراکنده دور از انتظار نیست. از اواخر وقت روز یکشنبه هفته آینده (۹ بهمن‌ماه) با ورود و شروع فعالیت سامانه بارشی، شاهد بارش باران و برف، در ارتفاعات بارش برف و پدید مه گاهی توام با کولاک برف خواهیم بود.

فعالیت این سامانه تا اواخر روز چهارشنبه به صورت متناوب ادامه خواهد داشت. فعالیت سامانه بارشی از روز یکشنبه و افزایش وزش باد در سطح استان موجب بهبود کیفیت هوا و کاهش آلاینده‌های جوی می‌شود. همچنین برای امروز و فردا روند تدریجی افزایش دما و از روز یکشنبه کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۸ بهمن‌ماه) کمی ابری و غبارآلود با حداقل دمای منفی یک و حداکثر دمای ۷ درجه سانتی‌گراد و در روز یکشنبه (۹ بهمن‌ماه) قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد به تدریج افزایش ابر در اواخر وقت بارش پراکنده با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق این گزارش، ایستگاه فیروزکوه آلودگی – امین‌آباد و آبعلی با کمینه دمای منفی ۱۱ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

اخبارجامعه
پربازدیدتعطیلی ادارات
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید