عیدی شهرداری تهران برای دهه فجر

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ سخنگوی شهرداری تهران گفت: از دوازدهم بهمن‌ همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، تا ۲۸ اسفند رویداد «امیدوافتخار» به‌صورت روزانه(منهای روزهای تعطیل) برگزار خواهد شد.

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران درباره جزئیات رویداد این هفته «امیدوافتخار» اظهار داشت: بیست‌وسومین رویداد امیدوافتخار این هفته در روز چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه همزمان با آغاز جشن‌های فجر انقلاب با بهره‌برداری از «باغ گلاریس» واقع در منطقه ۵ تهران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ریشه اصطلاح «گلاریس» و این‌که این لفظ از ادبیات کُردی برداشت شده، اضافه کرد: در حقیقت این نام استعارتی از درختان فراوان این مجموعه است. طراحی این باغ نیز از معماری اصیل ایرانی الهام گرفته و برای آن کاربری‌های تفریحی و فرهنگی تعریف شده و در فضاسازی باغ نیز از تصاویر شهدای کُرد استفاده شده است.

سخنگوی شهرداری تهران در ادامه با بیان اینکه از دوازدهم بهمن‌ماه همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، تا ۲۸ اسفندماه رویداد «امیدوافتخار» به‌صورت روزانه(منهای روزهای تعطیل) برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: تا انتهای سال پروژه‌های بزرگی نظیر چند ایستگاه مترو، چند پروژه عمرانی و چند بوستان بزرگ در نقاط مختلف شهر افتتاح می‌شوند.

محمدخانی در خاتمه ابراز امیدواری کرد افتتاح این پروژه‌ها و تحویل آن در پیشگاه شهروندان پایتخت، موجبات رضایتمندی آنان را فراهم آورد.

منبع: فارس

اخبارجامعه
پربازدیددهه فجر
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید