اعتراف تلخ ستاره پرسپولیسی همه را شوکه کرد!

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ هافبک های طراح و به اصطلاح فانتزی باز پرسپولیس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر عملکرد خوبی از خود نشان نداده اند و این یکی از اصلی ترین دلایل ناکامی تیم در دیدارهای اخیر بوده است.

پرسپولیس نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر را خوب آغاز نکرده است و اختلاف ۵ امتیازی این تیم با تیم دوم نه تنها از بین رفت بلکه آنها صدر جدول رده بندی را هم از دست دادند.

سرخ پوشان ابتدا ذوب آهن را شکست دادند تا اختلاف ۵ امتیازی خود را با تیم سپاهان حفظ کنند اما در دیدار جنجالی برابر فولاد خوزستان شکست خوردند و در بازی جنجالی تر برابر آلومینیوم هم با تساوی بدون گل متوقف شدند تا شرایط برای یحیی و شاگردانش سخت شود.

نمی توان گفت که پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی در فصل جاری لیگ برتر نمایش خوبی نداشته است. سرخ پوشان از مدعیان اصلی قهرمانی هستند و این نشان می دهد که آنها عملکرد خوبی داشته اند اما خط میانی این تیم که پیش بینی می شد که به قوی ترین و بهترین خط میانی لیگ تبدیل شود اصلا خوب نبوده است.

سروش رفیعی فصل قبل بهترین بازیکن سپاهان در میانه میدان بود و جزو بهترین پاسورهای لیگ هم بود و اما سعید صادقی در گل گهر به ستاره لیگ برتر و شاه ماهی فصل نقل و انتقالات تبدیل شد. پرسپولیس توانست این دو پاسور آماده و فانتزی باز لیگ را جذب کند تا در کنار مهدی ترابی یک مثلث ترسناک را تشکیل دهند اما این مثلث در فصل جاری حال و روز خوبی در پرسپولیس نداشته اند.

این مثلث جذاب فصل قبل در مجموع با پیراهن سه تیم پرسپولیس، سپاهان و گل گهر توانستند ۳۱ پاس گل بدهند و ۱۲ گل هم به ثمر رساند اما جالب اینکه در فصل جاری آنها با هم در پرسپولیس تنها ۲ گل به ثمر رسانده اند و ۵ پاس گل داده اند که این به خوبی نشان می دهد که حال آنها حداقل تا اکنون خوب نیست.

تنها بازی که سعید صادقی در آن درخشید دیدار برابر هوادار بود که دبل کرد. مهدی ترابی باوجود آنکه ۵ پاس گل داده است اما باوجود آنکه پنالتی هم زده است اما هنوز پایش به گلزنی در فصل جاری باز نشده است و این بسیار عجیب و هم غریب است.

و اما سروش رفیعی به یکباره و بدون هیچ دلیلی خاص جایگاه خود را در ترکیب اصلی پرسپولیس از دست داده است نودادبرتر و باوجود آنکه صادقی مصدوم است و ترابی هم آماده نیست بازهم یحیی گل محمدی از این بازیکن در ترکیب اصلی تیمش استفاده نمی کند.

حال مثلث فانتزی باز و خلاق پرسپولیس در میانه میدان خوب نیست و بدون شک اگر این سه بازیکن حتی در شرایط متوسط خود هم باشند سرخ پوشان مشکلی برای پیروزی نخواهند داشت. فعلا که صادقی مصدوم است، سروش نیمکت نشین شده است و ترابی هم آماده نیست و باید دید که در دیدارهای پیش رو وضعیت چه خواهد شد.

خط میانی پرسپولیسسروش و صادقیمهدی ترابی

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید