یک خبر مهم درباره ایلان ماسک / در دادگاه جنجالی تبرئه شد

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ بخش قابل توجهی از هیات منصفه در این ناحیه به خاطر اخراج گسترده کارکنان توییتر تحت مدیریت ایلان ماسک با او مشکل شخصی دارند. شومن ثروتمند این بار قصر در رفت و توانست در دادگاه تبرئه شود.

روز گذشته آخرین جلسه دادگاهی ایلان ماسک پیرامون توییت‌های سال ۲۰۱۸ که خسارت‌های زیادی را به به سهامداران تسلا وارد کرد، برگزار شد.

روز گذشته در دادگاه سانفرانسیسکو ایلان ماسک و تسلا در محاکمه مربوط به توییت‌های ۲۰۱۸ از سوی هیات منصفه بی‌گناه اعلام شدند.

سهامداران تسلا، به‌دلیل توییت‌هایی که در آگوست ۲۰۱۸ منتشر شد از ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا شکایت کردند. با انتشار این توییت‌ها معاملات سهام تسلا متوقف شده و قیمت سهام این شرکت نیز به طرز قابل توجهی افت کرد.

اعضای هیات منصفه پیش از خواندن حکم دو ساعت مشورت کردند. نیکلاس پوریت، یکی از شاکیان پرونده ماسک در ایمیلی به سی ان بی سی گفت: ما از حکم هیات منصفه ناامید شدیم و تصمیمی داریم مراحل بعدی را بررسی کنیم. این درحالی است که ایلان ماسک در توییتی اعلام کرد که عمیقا از تصمیم هیات منصفه قدردانی می‌کند.

تقصیر گردن سعودی‌ها می‌افتد
سهامداران در شکایت دسته‌جمعی خود تاکید کردند که توییت‌های ماسک نادرست هستند و تکیه بر اظهارات او برای تصمیم‌گیری در مورد زمان خرید یا فروش، هزینه‌های قابل توجهی برای آن‌ها به همراه داشته خسارت‌های فراوانی به آن‌ها وارد کرده است. ایلان ماسک در جلسه دادگاهی گذشته خود مدعی شد که این توییت را پس از تضمین شفاهی یاسرالرمیان، رئیس صندوق دارایی‌های عربستان سعودی منتشر کرده است.

پیش از برگزاری دادگاه نیز ایلان ماسک از قاضی فدرال سانفرانسیسکو خواست تا جلسه دادگاهی او و سهامداران تسلا را از کالیفرنیای شمالی به تگزاس منتقل کند. وکلای ماسک استدلال کرده بودند که به دلیل تنش‌های پیش آمده توسط ماسک در توییتر و اخراج تعداد زیادی از کارکنان، او نمی‌تواند در این شهر محاکمه عادلانه‌ای داشته باشد. اما قاضی محاکمه، این درخواست را رد کرد. او دلیل این تصمیم را محبوبیت ایلان ماسک در تگزاس عنوان کرد.

الکس اسپیرو، وکیل ماسک طی درخواستی که روز جمعه ارائه شد استدلال کرد که بخش قابل توجهی از هیات منصفه در این ناحیه به خاطر اخراج گسترده کارکنان توییتر تحت مدیریت ایلان ماسک با او مشکل شخصی دارند و این امر ممکن است تصمیمات آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

اسپیرو همچنین مدعی شد که چنین سوگیری با تبلیغات محلی منفی و تحریک‌آمیز پیرامون مدیریت ایلان ماسک در توییتر، محاکمه عادلانه او در این شهر را غیر ممکن می‌کند.

تصمیمات جنجالی ماسک باعث بیکار شدن بسیاری از کارکنان توییتر شده است.

اخباراقتصاد
ایلان ماسکپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید