استوری جالب مهدی قائدی برای همسرش / فوق ستاره سنگ تمام گذاشت!

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ استوری جالب مهدی قائدی برای همسرش / فوق ستاره سنگ تمام گذاشت!

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی با منتشر کردن یک استوری خاص و متفاوت درباره ستاره استقلال، توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرده است.

به نظر می رسد مهدی قائدی بازیکن بوشهری تیم استقلال دوباره به روزهای اوج خودش در فوتبال باز گشته است.

چرا که درخشش فوق العاده او در بازی استقلال برابر مس کرمان حتی باعث تغییر رویه برخی از منتقدان اش درباره او شده است.

البته این را هم نباید نادیده گرفت که ستاره این روزهای آبی پوشان از حواشی های عجیب همیشگی اش فاصله گرفته و رفته رفته به یک بازیکن پخته بدل می شود.

در همین ارتباط حالا ستاره معصومی همسر بلاگر مهدی قائدی با منتشر کردن یک پیام خاص در صفحه شخصی اش به همسرش ابراز علاقه متفاوتی نشان داده است.

همچنین او در این استوری از نماد ببر و چشم زخم برای مهاجم استقلال استفاده کرده است. البته ناگفته نماند که قائدی هم با بازنشر استوری همسرش به ابراز احساسات او پاسخ داده است.

بخوانید: جشن تولد زمستانه و لاکچری “همسر مهدی قائدی”/ عکس

مهدی قائدی به شکلی جنجالی آمادگی اش را به رخ منتقدان کشید

به گزارش وقت صبح، در هفته های گذشته عملکرد فنی مهدی قائدی و حواشی حوالی او سبب شده بود موجی از انتقاد ها علیه این بازیکن صورت بگیرد.

اما درخشش او در چند بازی اخیر استقلال مخصوصا در برابر تیم ملوان باعث شد اغلب طرفداران فوتبال به تمجید از این بازیکن بوشهری بپردازند.

البته برخی از پیشکسوتان استقلال علت افت ستاره استقلال را در هفته های اول لیگ برتر مشکلات روحی و حواشی های جنجالی زندگی شخصی این بازیکن دانسته بودند.

در همین راستا مهدی قائدی به تازگی تصویر جالبی از خودش در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده، که اشاره به آمادگی بدنی کامل او‌ دارد.

با این حال حالا به نظر می رسد این بازیکن آبی پوش بار دیگر اعتماد به نفس از دسته رفته خودش را بدست آورده و با این استوری روحیه و شادابی بدن اش را به رخ منتقدان اش کشیده است.
اخبارورزش
پربازدیدمهدی قائدی
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید