قیمت سکه امروز طوفان کرد / قیمت سکه در بازار امروز 19 بهمن ماه

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ قیمت سکه امروز طوفان کرد / قیمت سکه در بازار امروز 19 بهمن ماه

قیمت طلا و سکه در بازار امروز مسیری صعودی را طی می‌کند. قیمت طلا ( 18 عیار) تا لحظه تنظیم این گزارش به دو میلیون و 86 هزار و 300 تومان رسیده است. این در حالی است که هر گرم طلای 18 عیار در روز گذشته با قیمت دو میلیون و 68 هزار و 100 تومان معامله شده بود.

سکه امامی

امروز قیمت سکه امامی با رشد مواجه شد. این نوع سکه که روز گذشته با قیمت 24 میلیون و 148 هزار تومان معامله شده بود، امروز روی قیمت 24 میلیون و 51 هزار تومان بازگشایی شد که نشان از کاهش قیمت سکه امامی داشت.

با این حال اما با افزایش معاملات بازار، قیمت سکه امامی هم با رشد مواجه شد و به قیمت 24 میلیون و 348 هزار تومان تا لحظه تنظیم این گزارش رسید. حباب این نوع سکه هم اکنون به 4 میلیون و 705 هزار تومان رسیده است.

سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی هم مانند سکه امامی و طلای 18 عیار امروز با رشد مواجه شده است. هر سکه بهار آزادی امروز با قیمت 22 میلیون و 996 هزار تومان معامله می‌شود و حباب آن به 3 میلیون و 362 هزار تومان رسیده است.

این در حالی است که آخرین قیمت روز گذشته سکه بهار آزادی، 22 میلیون و 798 هزار تومان بوده و امروز هم معاملات این سکه روی قیمت 22 میلیون و 701 هزار تومان بازگشایی شده بود.

نیم سکه

قیمت نیم سکه امروز 14 میلیون و 200 هزار تومان است. این نوع سکه روی قیمت 14 میلیون و 100 هزار تومان بازگشایی شد که نشان از روند صعودی نیم سکه در بازار امروز دارد.

آخرین قیمت نیم‌سکه در معاملات روز گذشته بازار طلا، 14 میلیون و 150 هزار تومان بوده است. حباب نیم سکه نیز امروز به سه میلیون و 239 هزار تومان رسیده است.

ربع سکه

امروز قرار بوده است دور سوم عرضه ربع سکه‌های بانک مرکزی در بورس کالا آغاز شود. این ربع سکه‌ها در روند حراج چندقیمتی به قیمت‌های متفاوتی معامله می‌شوند. اما در بازار آزاد طلا امروز قیمت ربع سکه همچنان 9 میلیون و 150 هزار تومان است و تغییر خاصی را تجربه نکرده است.

قیمت بازگشایی این نوع سکه نیز همین عدد بوده که برابر با آخرین معامله روز گذشته است. باید اشاره داشت که حباب ربع سکه به 4 میلیون و 224 هزار تومان رسیده است!

سکه گرمی

قیمت سکه گرمی امروز در بازار بدون تغییر بوده است. هر سکه گرمی که روز گذشته با قیمت 4 میلیون و 905 هزار تومان معامله شده بود امروز به 4 میلیون و 900 هزار تومان رسیده و نوسان جالب توجهی را تجربه نکرده است. حباب این نوع سکه نیز اکنون دو  میلیون و 477 هزار تومان است.

اخباراقتصاد
پربازدیدقیمت طلا و سکه
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید