غیبت مشکوک یک بازیکن در لیست استقلال / ساپینتو قید ستاره آبی‌ها را زد؟

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ غیبت مشکوک یک بازیکن در لیست استقلال / ساپینتو قید ستاره آبی‌ها را زد؟

مهدی مهدی‌پور هافبک اصفهانی تیم استقلال آخرین بار در دیدار جام حذفی مقابل تراکتور در ترکیب این تیم به میدان رفت. مهدی‌پور پیش از آن در بازی استقلال مقابل تراکتور در هفته پانزدهم لیگ برتر (که با شکست دو بر صفر این تیم در تبریز به پایان رسید) ۹۰ دقیقه در ترکیب استقلال حضور داشت.

او در مصاف جام حذفی نیز ۱۰۶ دقیقه در ترکیب تیم استقلال بود تا این‌که جای خود را به محمدحسین زواری داد. پس از آن دیدار مهدی‌پور پیش از دیدار اول دور برگشت مقابل استقلال به شکلی نامشخص مصدوم شد و از آن پس دیگر خبری از این هافبک دفاعی اصفهانی در ترکیب استقلال نبوده است!

با ذکر این نکته که فصل نقل و انتقالات زمستانی پنج‌شنبه ششم بهمن ماه جاری به پایان می‌رسید و بازی سپاهان و استقلال ۲۹ دی ماه انجام شد، یادآوری این موضوع در این باره مهم به نظر می‌رسد که استقلال درحالی که هنوز پنجره نقل و انتقالاتی‌اش را باز نکرده بود دنبال خارج کردن یکی دو بازیکن از لیست نفراتش بود که البته در ادامه سیاوش یزدانی از لیست خارج شد و شایعاتی هم مطرح بود که باشگاه با یکی دو بازیکن دیگر (از جمله آمانوف) در این باره حرف زد ولی کسی تن به این خواسته نداد.

یکی دیگر از موارد ماجرای انتقاد کادرفنی استقلال از اتفاقات بعد از برد استقلال مقابل ملوان در رختکن این تیم بود. جایی که گفته شد مهدی‌پور با لباس شخصی در رختکن حضور یافته و خواستار دریافت پاداش برد شده بود که ابتدا حسین حسینی و سپس روزبه چشمی کاپیتان‌های استقلال نسبت به موضوع واکنش نشان می‌دهند و این مسائل از دید سرمربی پرتغالی استقلال پنهان نمانده است.

نقطه ابهام‌آمیز دیگر در این مورد نامشخص بودن دلیل مصدومیت مهدی‌پور است! این‌که کادر پزشکی استقلال هنوز اعلام نکرده چرا مهدی‌پور در تمرینات گروهی شرکت نمی‌کند و اصلا پیش از بازی با سپاهان چه مشکلی برای این بازیکن رخ داد! این هم از موارد دیگری است که باعث شده این موضوع به علامت سوال بزرگتری برای هواداران این تیم تبدیل شود.

در همین باره از برخی افراد نزدیک به باشگاه خبر گرفتیم که حتی این احتمال وجود دارد مهدی‌پور حالاحالاها از لیست تیم بیرون بماند تا در نهایت تصمیم جدیدی در رابطه با او گرفته شود. این موضوع ابهامات درباره مصدومیت این بازیکن را هم بیش از پیش تقویت می‌کند.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید