پوتین: با خونسردی در حال عبور از تحریم ها هستیم

بدون دیدگاه
 

فارس نوشت: رییس‌جمهور روسیه روز سه‌شنبه تصریح کرد کشورش در حال عبور از «فشار بی‌امان» تحریم‌هایی است که کشورهای غیردوست تحمیل کرده‌اند.

ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه امروز سه‌شنبه گفت که روسیه در حال حاضر زیر فشار بی‌امان تحریم‌های«کشورهای غیردوست» قرار دارد.

طبق گزارش ایتارتاس ولادیمیر پوتین در نشستی با حضور قضات دادگاه گفت: «ما داریم زیر فشارهای بی‌امان از خارج زندگی می‌کنیم-منظورم این تحریم‌های بی‌پایان است.»

وی اضافه کرد: «همان‌طور که همه شاهد هستیم داریم با خونسردی همه این تحریم‌ها را پشت سر می‌گذاریم.»

رییس دولت روسیه بر ضرورت پاسخ روسیه به اقدامات غیردوستانه کشورهای خارجی و تلاش‌های آنها برای تخریب اقتصاد روسیه تأکید کرد.

روسیه از ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ (پنجم اسفند ماه ۱۴۰۰) بعد از به رسمیت شناختن استقلال دو جمهوری لوهانسک و دونستک از اوکراین، به این منطقه نیرو اعزام کرد و از آغاز «عملیات ویژه نظامی در اوکراین» خبر داد.

روسیه هدف خود را از این اقدام، نازی زدایی اوکراین، خلع سلاح این کشور، رفع نگرانی‌های امنیتی خود و اجابت درخواست کمک لوهانسک و دونستک اعلام کرده و گفته است که قصد تصرف اراضی اوکراین را ندارد.

دولت اوکراین اما استقلال دونستک و لوهانسک را به رسمیت نشناخته و حضور نظامی روسیه را «تجاوز و حمله به تمامیت ارضی« خود خوانده است.

به دنبال آغاز درگیری روسیه با اوکراین، کشورهای غربی ضمن محکوم کردن مسکو و تشدید فشارهای اقتصادی، حمایت‌های همه جانبه سیاسی، مالی، تسلیحاتی از کی‌یف را در دستور کار قرار داده‌اند.

جهان
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید