اقدام هولناک پسر شیشه‌ای بعد از قتل پدر و مادرش!

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ رکنا: پسر معتاد پدر و مادرش را کشت و خانه را به آتش کشید.

ساعت ۸صبح دیروز مرد جوانی سراسیمه با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و مدعی شد که برادر معتادش پدرو مادرش را با چاقو زخمی کرده است .

خیلی زود گشت کلانتری به خانه ای در محله ی شکوفه در گلستان رفت و با صحنه آتش سوزی طبقه دوم در ساختمان مسکونی روبرو شد .

اقدام هولناک پسر شیشه‌ای بعد از قتل پدر و مادرش!

وقتی آتش نشانان پس از اتفای حریق برای نجات ساکنان وارد خانه شدندبا پسر ۲۵ساله که به شدت سوخته بودوهمچنین  با جسد مرد ۵۲ساله ویک زن ۴۸ساله روبرو شدند که در نخستین معاینه تیم پزشکی اورژانس مشخص شد آنها قبل از سوختگی با ضربه های چاقو به قتل رسیدند .

تحقیقات اولیه پلیس نشان می داد که پسر جوان ۲۵ساله که اعتیاد به مخدر صنعتی شیشه داشته است در اثر توهم پدر ومادرش را با چاقو زخمی کرده است مادر چاقو خورده درحالی که آخرین لحظات عمرش بوده با دیگر پسرش به صورت تلفنی تماس گرفته و ماجرا را بازگو می‌کند که بعد پسر جوان با پلیس تماس گرفته و از آنها می‌خواهد که جان پدرو مادرش در خطر است.

متهم پس از دستگیری درحالی که خودش هم به شدت سوخته است به جنایت تکان دهنده ای که مرتکب شده است اعتراف کرده و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شده است.

سرهنگ محمدرضا علیزاده رئیس پلیس شهرستان بهارستان در همین رابطه با اشاره به دستگیری قاتل این جنایت، اظهار داشت: پلیس با اقدامات تخصصی و فنی پرونده، قاتل را که پدر و مادر خود را با چاقو به طرز فجیعی به قتل رسانده بود، دستگیر کرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد قاتل با مصرف مواد مخدر صنعتی تحت تأثیر این مواد قرار گرفته و با ایجاد توهم اقدام به قتل پدر و مادر خود با سلاح سرد از نوع چاقو می‌کند.

اخبارحوادث
آتشپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید