مدیر استقلال به سیم آخر زد/ آقایان فقط زورشان به ساپینتو می‌رسد

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید ظاهرا دوستانی که در کمیته انضباطی و اخلاق مشغول به کار هستند فقط زورشان به سرمربی استقلال می‌رسد.حجت کریمی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به محرومیت چهار جلسه ای ساپینتو اظهار داشت: دوستان حاضر در کمیته انضباطی و اخلاق آرای مربوط به پرونده استقلال را با نهایت دقت و موشکافانه بررسی و درباره اش رأی صادر می‌کنند اما موارد مشابه را نمی‌بینند یا شاید نمی‌خواهند ببینند.
وی ادامه داد: ساپینتو جریمه‌اش که می‌کنید، محرومش که می‌کنید، تخت سینه‌اش می‌زنید، لگدش که می‌زنید! دیگر کم مانده ساپینتو را اعدام کنید! واقعاً این چه برخوردی است که با یک مربی خارجی انجام می‌شود؟ او نسبت به ما و کشور ما چه فکری خواهد کرد؟

کریمی خاطرنشان کرد: همه زورشان به ساپینتو می‌رسد و می‌خواهند کاسه و کوزه‌ها را بر سر او بشکنند! باز هم تأکید می‌کنم این منصفانه نیست.این هجمه‌هایی که علیه سرمربی استقلال به راه افتاده تا حد زیادی مشکوک است.

عضو هیئت مدیره بیان داشت: مسئولان کمیته انضباطی بدانند ۳۰ میلیون نفر فوتبال ایران را نگاه می‌کنند که استقلالی هستند. این ۳۰ میلیون نفر صدای فحش مربیان دیگر را هم شنیده‌اند، رفتار آنها را هم دیده‌اند، اتفاقاً کتک خوردن سرمربی تیم محبوب‌شان را هم دیده اند! چطور می‌خواهید به این ۳۰ میلیون نفر بگویید که این مسائل فقط مربوط به سرمربی تیم آنهاست و او را ۴ جلسه محروم می‌کنید؟/ خبر ورزشی

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید