صدف صفرزاده، معلم قائمشهری کیست؟

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ صدف صفرزاده معلم قائمشهری است که آهنگ گنگستر شهر آمل را برای کودکان پخش کرده است. اگرچه بسیاری از رفتار او حمایت کردند و گفتند در پی شادی کودکان بوده اما واقعیت این است که پخش مبتذل‌ترین ترانه‌ها برای کودکانی در آن سن، نه شادی، بلکه اقدامی سخیف بوده است.

چهارشنبه هفته گذشته فیلمی از یک معلم قائمشهری به نام صدف صفرزاده در فضای مجازی منتشر شد که باعث بازتاب‌های گسترده در این فضا و در نهایت انتشار اخبار ضد و نقیض از اخراج این معلم دبستانی شد. در پی انتشار ویدیوی همخوانی دانش‌آموزان پسر یک دبستان غیرانتفاعی با ترانه «گنگستر آمل» که یک ترانه با لهجه آملی است، وزارت آموزش و پرورش این معلم را به پخش «موسیقی مبتذل» متهم کرد و از اخراج او خبر داد.

صدف صفرزاده معلم قائمشهری کیست؟
صدف صفرزاده متولد ۲۷ بهمن ماه ۱۳۷۲ قائمشهر است. او فوق لیسانس میکروبیولوژی است و به گفته خودش به دلیل علاقه زیادش به معلمی پا به این عرصه گذاشته است. صفرزاده معلم ریاضی پایه پنجم و ششم یک مدرسه غیرانتفاعی است که پیشتر به واسطه تدریس ریاضی با آهنگ‌ها و روش‌های خاص در فضای مجازی شهرت داشت.

هفته گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که منجر به واکنش‌های گسترده از طرف کاربران و حتی مقامات رسمی شد. صفرزاده در این ویدیو با چند تن از دانش‌آموزان خود در کلاس مدرسه آهنگ گنگستر شهر آمل را همخوانی کردند. آهنگی که به لحاظ محتوایی انتقادات بسیاری به آن وارد است و بیشتر نقد‌ها به این ویدیو این بود که چرا باید یک معلم در کلاس درس چنین آهنگ‌هایی را برای دانش‌آموزان خود پخش کند. البته لازم به ذکر است که این آهنگ از آهنگ‌های محبوب ناحیه مازندران است و بسیاری از مردم خطه شمال این آهنگ را در مراسمات و مجالس خود پخش می‌کنند.

بازتاب ویدیوی گنگستر شهر آمل معلم قائمشهری
به محض وایرال شدن این ویدیو در فضای مجازی، گروهی از کاربران با انتقاد از آهنگ، ویدیو و حجاب خانم صفرزاده از آموزش و پرورش خواستند با این معلم برخورد کنند. سرانجام پس از چند روز مدیر کل آموزش و پرورش مازندران طی اظهاراتی گفت: «به دنبال پخش آهنگ مبتذل توسط معلم یک مدرسه در شهرستان قائمشهر، برخورد اداری لازم انجام شد. همچنین ضمن قطع همکاری با وی، به احتمال مجوز فعالیت مدرسه نیز لغو خواهد شد.» البته به دنبال انتشار شایعه خبر اخراج معلم انتشار دهنده ویدیوی گنگستر شهر آمل، کاربران در فضای مجازی نسبت به این خبر واکنش نشان دادند.

اخبارجامعه
پربازدیدمعلم
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید