همسر فوتبالیست برزیلی از او جدا شد

بدون دیدگاه
 

 تکلیف پرونده آلوز هنوز در دادگاه اسپانیا مشخص نشده و به نظر نمی‌رسد که او به این زودی بتواند از زندان رها شود.

این ستاره برزیلی متهم است که در شب جشن سال نوی میلادی درحالی‌که به همراه دوستانش در باشگاهی شبانه حضور داشت، به یکی از زنانی که برای همین جشن به آنجا رفته بود تجاوز کرده است.

او پس از شکایتی که علیهش صورت گرفت بازداشت شد و حالا بیشتر از یک ماه است که در زندان حضور دارد و به نظر می‌رسد که دیگر از این شرایط خسته شده است. وکیل این بازیکن گزینه‌هایی مانند وثیقه، توقیف پاسپورت یا استفاده از دستبند و پابند الکترونیکی را برای آزادی او پیشنهاد داده بود، اما دادگاه اسپانیا تمامی این درخواست‌ها را تا به حال رد کرده، چون معتقد است که شاید این بازیکن فرار کند.

دنی آلوز

جوانا سانز که در هفته‌های اخیر چند بار شایعات جدایی‌اش منتشر شده بود، متنی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که رسانه‌ها از آن به عنوان جدایی قطعی او از آلوز تعبیر کرده‌اند.

در بخش‌هایی از این متن آمده است: «باید رها کرد و رفت. اگر در گذشته گیر کنید و چیزی را در درون خود زنده نگه دارید، به گذشته‌تان اجازه می‌دهید آن فضایی در قلب و ذهن شما که باید متعلق به آینده باشد را اشغال کند. باید گذشته را رها کنی، زیرا در پایان روز، اگر می‌خواهی انسانی را بیابی که عمیق‌ترین نوع شادی را برایت به ارمغان بیاورد، اگر می‌خواهی کسی را پیدا کنی که به تو کمک کند عشق را دوباره تجربه کنی، باید مطمئن شوی که برای آن آماده هستی

ورزش
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید