عکس| بستنی با طعم جیرجیرک؛ منوی جدید یک بستنی‌فروشی

بدون دیدگاه
 

نادیا زکالوند: بنابه گزارش «دی‌پی‌ای»، یکی از خبرگزاری‌های آلمان واقع در شهر روتنبرگ آم نکا (Rottenburg am Neckar)، این بستنی‌فروش که «میکولینو» نام دارد به‌جای امتحان طعم‌های معمولی مانند توت‌فرنگی، شکلات، موز و وانیل، از طعم‌های غیرمعمول استفاده می‌کند. او در گذشته، بستنی‌هایی با طعم سس جگر و پنیر گورگونزولا با روکشی از طلا درست کرده و با قیمت ۴یورو فروخته است. پنیر گورگونزولا، نوعی پنیر ایتالیایی غنی شده با کپک خوراکی به‌ نام پنیسیلیوم راکفورتی است.

عکس| بستنی با طعم جیرجیرک؛ منوی جدید یک بستنی‌فروشی

اکنون، میکولینو نوعی بستنی با طعم جیرجیرک خشک‌شده تهیه کرده است. بنابر قوانین و مقررات اتحادیه اروپا استفاده از حشرات در تهیه مواد غذایی مجازست و جیرجیرک‌ها را می‌توان به‌صورت یخ‌زده، خشک یا پودرشده استفاده کرد.

این بستنی جدید تولید میکولینو با استفاده از پودر جیرجیرک، خامه غلیظ، عصاره وانیل و عسل درست و روی بستنی‌ها هم با استفاده از یک جیرجیرک خشک کامل تزیین شده است.

خود میکولینو معتقد است، طعم این بستنی جیرجیرکی واقعا عالی و بی‌نظیر است.

میکولینو می‌گوید، «اگرچه برخی از افراد در برابر پیشنهاد بستنی با طعم جیرجیرک، منزجر یا حتی ناراحت می‌شوند، آن دسته از افراد کنجکاو، با روی باز و لبخند تصمیم می‌گیرند، این طعم جدید را امتحان کنند. حتی برخی از آنها هر روز این نوع بستنی را سفارش می‌دهند.

عکس| بستنی با طعم جیرجیرک؛ منوی جدید یک بستنی‌فروشی

منبع:apnews

4747

حوادث
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید