فوری | اعلام جزئیات زمان و مبلغ افزایش حقوق کارگران و بازنشستگان

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ جزئیات زمان و مبلغ افزایش حقوق کارگران و بازنشستگان برای سال 1402 در جلسه هفته آینده شورای عالی حقوق و دستمزد اعلام شد.رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: افزایش حقوق کارگران و بازنشستگان برای سال آینده در جلسه هفته آینده شورای عالی حقوق و دستمزد اعلام می‌شود.

محمدرضا دشتی اردکانی، رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با وجود اینکه دیر به مجلس رسید، با مدیریت همکاران به روز‌های پایانی نزدیک شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد افزود: حداقل حقوق کارمندان برای سال آینده هفت میلیون و ۹۲۰ هزار تومان تعیین شده و برای کارمندان و بازنشستگان ۲۰ درصد اضافه حقوق در نظر گرفته شده است.

نماینده اردکان در مجلس با اشاره به اینکه برای حقوق زیر ۱۰ میلیون تومان معافیت مالیاتی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: به نظر می‌رسد که حقوق کارگران نیز ۲۰ درصد افزایش یابد، اما نتیجه قطعی در جلسه هفته آینده شورای عالی حقوق و دستمزد تعیین و اعلام خواهد شد.

دشتی اردکانی ادامه داد: امیدواریم با توجه به مذاکره با دولت، کالابرگ در اختیار مردم قرار دهیم و اگر این اتفاق رخ ندهد حتما اعتبار برای یارانه‌ها تامین خواهد شد.

اخباراقتصاد
پربازدیدحقوق
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید