مسمومیت دانش‌آموزان این بار در محلات اراک و تهران

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات اراک گفت: تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه‌ای در این شهرستان با علائم تهوع، سردرد و سرگیجه به بیمارستان مراجعه کردند که پس از انجام اقدامات درمانی ترخیص شدند.پ

مسمومیت دانش‌آموزان این بار در محلات اراک

فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه‌ای در این شهرستان با علائم تهوع، سردرد و سرگیجه به بیمارستان مراجعه کردند که پس از انجام اقدامات درمانی ترخیص شدند.

مرضیه ولی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ تعدادی از دانش آموزان از یکی از مدارس دخترانه شهرستان محلات با علائم تهوع، سردرد و سرگیجه به بیمارستان مراجعه کردند که بلافاصله اقدامات درمانی لازم توسط تیم تخصصی انجام شد.

وی افزود: خوشبختانه پس از انجام اقدامات درمانی و آزمایشات لازم، ۶ نفر ترخیص و ۲ نفر تحت نظر در اورژانس بستری شدند و در حال حاضر حال عمومی همه دانش آموزان مطلوب است.

مدرسه‌ای در یک منطقه دیگر تهران مسموم شد
مدیر آموزش و پرورش بهارستان ضمن تأیید مسمومیت برخی دانش‌آموزان در مدارس دخترانه نسیم‌شهر گفت: ۱۲ دانش‌آموز در پی مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.

تسنیم: مدیر آموزش و پرورش بهارستان ضمن تأیید مسمومیت برخی دانش‌آموزان در مدارس دخترانه نسیم‌شهر گفت: ۱۲ دانش‌آموز در پی مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند.

در شیفت صبح و بعدازظهر امروز تعدادی از دانش‌آموزان در مدرسه دخترانه جوادالائمه(ع) و فرزانگان بهارستان دچار مسمومیت شدند.

مدرسه‌ای در یک منطقه دیگر تهران مسموم شد

براساس گزارش‌های اعلام‌شده تاکنون 12 دانش‌آموز توسط اورژانس به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شدند و در زمان حاضر کارشناسان اورژانس در مدرسه حضور دارند و بنا بر اظهارات عوامل اورژانس مسمومیت شدید نیست و حال اکثر دانش‌آموزان خوب است.

کاظم امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان با تأیید مسمومیت دانش‌آموزان دختر در نسیم‌شهر اظهار داشت: 12 دانش‌آموز دختر دچار مسمومیت شدند.

وی افزود: 3 دانش‌آموز از مدرسه دخترانه جوادالائمه، 7 دانش‌آموز از مدرسه فرزانگان و 2 دانش‌آموز از مدرسه هاجر مسموم شده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان تأکید کرد: مسئولین با جدیت پیگیر موضوع هستند و خانواده‌‌ها به حاشیه و شایعات توجه نکنند و موضوع را از طریق رسانه‌های معتبر و رسمی دنبال کنند.

گفتنی است گزارش‌های رسیده به خبرنگار تسنیم از برخی مدارس گلستان، قلعه‌میر و نسیم‌شهر نشان می‌دهد موضوع مسمومیت‌های سریالی در مدارس همچنان ادامه دارد.

اخبارجامعه
پربازدیدمسموم
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید