نقشه ۴ استقلالی برای زمین زدن ساپینتو!

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ استقلال در هفته های پیش رو رقابت های لیگ برتر ۴ باز جذاب خواهد داشت که برای آبی پوشان بسیار حساس است.

شاگردان ساپینتو بین هفته‌های بیست و دوم تا بیست و ششم لیگ برتر باید با چهار مربی استقلالی دیدار کنند که همگی انگیزه زیادی برای متوقف کردن تیم ساپینتو دارند.

به گزارش خبرورزشی، استقلال در هفته بیست و دوم در ورزشگاه آزادی از تیم گل گهر با امیر قلعه نویی پذیرایی می کند، سپس در هفته بیست و سوم در اهواز به مصاف فولاد خوزستان با هدایت علیرضا منصوریان می رود. آبی پوشان در هفته بیست و پنجم که در فروردین ماه سال آینده برگزار می شود، در اراک برابر آلومینیوم با مهدی رحتمی خواهند رفت و در نهایت در هفته بیست و ششم استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل هوادار با ساکت الهامی به میدان می روند.

مزیت مهم استقلال و ساپینتو در این است که آبی پوشان به همراه سرمربی پرتغالی خود تا اینجای کار به هیچ مربی استقلالی نباخته اند اتقافی که در مورد سرمربیان پرسپولیسی لیگ نیز صدق می کند و ساپینتو فقط به مورایس( سپاهان) و پاکو خمز( تراکتور) باخته است. مربیانی که هیچ سنخیتی با آبی و قرمزهای پایتخت ندارند.

در واقع استقلال که رقابت نزدیکی با پرسپولیس و سپاهان در بالای جدول دارد، این ۴ دیدار برایش سرنوشت ساز است. چراکه امتیاز از دست دادن یا شکست ساپینتو در این دیدارها می تواند وداع آبی پوشان با قهرمانی لیگ برتر باشد.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید