زمان تعطیلی مدارس برای عید نوروز ۱۴۰۲

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ زمان تعطیلی مدارس برای عید نوروز ۱۴۰۲

وقتی به ماه پایانی سال شمسی نزدیک می شویم؛ این سوال همیشه در ذهن خانواده ها مدام تکرار می شود که زمان تعطیلی مدارس برای عید ۱۴۰۲ چه روزی است؟
خانواده ها و اولیای دانش آموزان برای برنامه ریزی برای رفتن به شهرها و روستاهای خود و یا مسافرت به اقصی نقاط میهن عزیزمان یا خارج از کشور می خواهند بدانند تا چه روزی باید فرزندانشان به مدرسه بروند؟

طبق معمول برنامه ریزی آموزش و پرورش تا روز ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ادامه دارد و مدارس تا آن تاریخ دایر می باشد و فعالیت آموزشی به هیچ عنوان تاخیر یا تعطیل نمی شود. و تعطیلی زودتر از موعد آن در ماه اسفند در دستور کار وزارت آموزش و پروش نیست. اما…

ولی خانواده ها اکثرا چند روز زودتر از روزهای آخر ماه اسفند خودشان تعطیلی را رسما آغاز می‌کنند و به به استقبال عید نوروز ۱۴۰۲ می روند.

وقتی نگاهی به تقویم سال ۱۴۰۱ و ماه پایانی آن می اندازیم می بینیم که دو روز ۲۷ و ۲۸ اسفند در روزهای شنبه و یکشنبه می باشد که به احتمال زیاد اکثر دانش آموزان این دو روز را خودشان تعطیل خواهند کرد.

از آن طرف هم روز چهارشنبه ۲۴ اسفند به نظر می رسد برای بعضی از خانواده‌ها روز پایانی تحصیلی در سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

به گفته یکی از مسئولین وزارت آموزش و پرورش همه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی باید تا آخرین روز کاری سال استمرار داشته باشد که در این راستا والدین باید برنامه‌های سفر خود را به گونه‌ای تنظیم کنند تا لطمه‌ای به فعالیت تحصیلی دانش آموزان وارد نشود.

اخبارجامعه
پربازدیدتعطیلی مدارس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید