درگیری ۲ همسایه به خاطر پارک خودرو به خون کشیده شد/ چندضربه به همسایه ام زدم؛ هر روز بخاطر پارک ماشینش به من گیر می داد

بدون دیدگاه
 

با اعلام خبر، بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و در بررسی های اولیه با جسد یکی از ساکنان ساختمان در حالی مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.
بررسی های اولیه نشان می داد مقتول یکی از ساکنان ساختمان است.
در بررسی دوربین‌های مداربسته پارکینگ هویت عامل جنایت شناسایی شد.
بر اساس تصاویر ثبت شده ساعت ۵:۳۰ صبح یکی از همسایه ها به نام بهزاد به پارکینگ آمده تا سوار بر خودرواش از پارکینگ خارج شود. اما با مقتول درگیر شده و او را به قتل رسانده است.
وقتی مأموران به سراغ خانه بهزاد رفتند مشخص شد وی در خانه نیست. همسایه‌ها نیز اظهار داشتند بهزاد به تازگی از همسرش جدا شده و دو فرزند نیز دارد.
وقتی پلیس با وی تماس گرفت ساعتی بعد متهم به خانه برگشت او در تحقیقات به قتل ناخواسته اعتراف کرد و گفت: من ماشین پرایدم را کنار خودروی مقتول پارک می کردم.
مقتول چندبار به من اعتراض کرد که من خودروام را بد پارک می کنم و هنگام بیرون آمدن از پارک هم به خودروی او زده و باعث خسارت به خودرواش شده‌ام.
گرچه این ادعا واقعیت نداشت اما مقتول دست بردار نبود و مدام گلایه می کرد.
من چندباری از او عذرخواهی کردم اما وقتی دیدم اعتراض‌هایش ادامه دارد دیگر توجهی نمی کردم تا اینکه صبح امروز وقتی برای رفتن به محل کارم به پارکینگ رفتم تا سوار خودروام بشوم مقتول را داخل خودرواش دیدم.
او به محض دیدن من از ماشین پیاده شد و دوباره بر سر همین موضوع شروع به فحاشی و داد و بیداد کرد .
بعد ناگهان چاقویی بیرون آورد و به من حمله کرد. چاقو را از دستش گرفتم و ناخواسته به او چند ضربه زدم. بعد هم فرار کردم تصور نمی کردم که ضربات کشنده باشد و منجر به مرگ او بشود.
با اعتراف مرد جوان ، متهم به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار داده شد .

۴۱۴۱

حوادث
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید