رئیس کمیسیون عمران مجلس: ایران و چین تفاهم‌نامه‌ای در حوزه مسکن امضا کرده‌اند

بدون دیدگاه
 

به گزارش ساناپرس، رئیس کمیسیون عمران مجلس: ایران و چین تفاهم‌نامه‌ای در حوزه مسکن امضا کرده‌اند

به تازگی رئیس کمیسیون عمران مجلس از امضای تفاهم‌نامه مسکن بین ایران و چین خبر داد. برای اطلاع از جزئیات تفاهم‌نامه بین ایران و چین در ادامه این خبر باما همراه باشید.

رئیس کمیسیون عمران مجلس: ایران و چین تفاهم‌نامه‌ای در حوزه مسکن امضا کرده‌اند

تفاهم‌نامه ایران و چین

به تازگی رئیس کمیسیون عمران مجلس از امضای تفاهم‌نامه مسکن بین ایران و چین خبر داد. برای اطلاع از جزئیات تفاهم‌نامه بین ایران و چین در ادامه این خبر باما همراه باشید.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان “امضای تفاهمنامه‌ با چینی‌ها در بخش مسکن را از رسانه‌ها شنیده‌ام”گفت: جزئیات این تفاهمنامه‌ها پس از لایحه بودجه بررسی می‌شود.

محمدرضا رضایی یادآور شد: در جریان سفر اخیر رئیس جمهور به چین، وزیر راه و شهرسازی نیز با همتای خود ملاقات کرده و تفاهم نامه‌هایی در حوزه ریلی، حمل و نقلی و ناوگان هوایی و مسکن امضا کرده‌اند که تمامی این موارد را ما از طریق رسانه‌ها شنیدیم و هنوز گزارشی رسمی از سوی این وزارتخانه نداشتیم

وی افزود: پس از بررسی لایحه بودجه سال 1402 از وزیر راه و شهرسازی برای حضور در کمیسیون عمران مجلس و ارائه گزارش در خصوص جزئیات تفاهمنامه‌های امضا شده با کشور چین، دعوت خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در حوزه مسکن تاکید داریم تا در جریان ساخت واحدهای مسکونی حتما از ظرفیت شرکت‌های داخلی استفاده شود، چرا که هم نیروی انسانی کارآمد و دانش فنی کافی در اختیار داریم و تنها باید سرمایه‌ از طریق کشورهایی مانند چین به پروژه های ساختمان سازی کشور تزریق شود در غیر این صورت مسیری که طی می‌کنیم، ما را به بیراهه خواهد برد.

منبع: انتخاب
اخبارسیاسی
پربازدیدمجلس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید