لامبورگینی‌ بدنام مشتری نداشت!

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ لامبورگینی‌ بدنام مشتری نداشت!

یک لامبورگینی مورسیه لاگو سال‌ها پیش به تابوت فردی در میامی آمریکا تبدیل شد؛ اما واقعاً داستان پشت بدنام ترین لامبورگینی تاریخ چیست؟

گجت‌نیوز نوشت: یک لامبورگینی مورسیه لاگو سال‌ها پیش به تابوت فردی در میامی آمریکا تبدیل شد؛ اما واقعاً داستان پشت بدنام ترین لامبورگینی تاریخ چیست؟

لامبورگینی مورسیه لاگو با ویژگی‌های منحصر به فرد متعدد خود، سوپرکاری با ارزش بود که باید در اسرع وقت یک مشتری دست به نقد برای آن پیدا می‌شد!

این خودرو سوپر اسپرت ایتالیایی یکی از فقط ۴۴۲ دستگاهی بود که از آن در سال ۲۰۰۳ تولید شده بود. حتی پکیج Momo با فضای داخلی زرد و قرمز (معروف به مک‌دونالدی) را در بر می‌گرفت که نسخه‌های کمتری از آن برخوردار بودند. علاوه بر همه این‌ها، تعداد کمی از این دستگاه‌های تولید شده مجهز به گیربکس دستی بودند. با این حال، داستان عجیب و غریب پشت این خودرو که شاید آن را بدنام ترین لامبورگینی تاریخ می‌کرد، باعث شد کمتر کسی میل به خریدش داشته باشد.

لامبورگینی‌ بدنام مشتری نداشت!

داستان عجیب و غریبی که صحبت از آن به‌میان آمد، مربوط به یک لامبورگینی مورسیه لاگو مدل 2003 زردرنگ است. «الکساندر برنارد هریس»، یکی از بنیان‌گذاران لیبل موسیقی هیپ هاپ XELA Entertainment و ساکن شهر میامی ایالت فلوریدا بود که یکی از این سوپرکارهای جذاب زردرنگ داشت. هریس و دوست او «تاد گرین» روزی در آرایشگاهی بودند که با شلیک گلوله به‌قتل رسیدند. حتی پسر یک ساله گرین همراه او بود، ولی خوشبختانه نه این کودک و نه سایر مشتریان آرایشگاه آسیبی ندیدند. پرونده قتل آن‌ها هم هیچ‌وقت شفاف نشد و برای همیشه در هاله‌ای از ابهام باقی ماند.

بنا به شنیده‌ها، هریس می‌خواست در لامبورگینی زرد خود دفن شود! درحالی که دوست او با کت و شلوار در تابوت خاکسپاری شد، هریس را بیرون مرده‌شوی‌خانه پشت صندلی راننده لامبورگینی با درب‌های باز گذاشته بودند. حتی به‌جای کت و شلوار، پیراهن فوتبالی و شلوار جین با کلاه بیسبال و عینک تن او کرده بودند و بدن او طوری قرار داده شده بود که انگار آماده فشار دادن پدال گاز بود! چنین صحنه‌ای برای عده زیادی منزجرکننده است، ولی در کمال تعجب تصویری از آن منتشر شده بود که توجهات زیادی را به‌ خود جلب کرد. با این توضیحات، جای تعجبی ندارد که این مورسیه لاگو بدنام ترین لامبورگینی تاریخ نام بگیرد!

این لامبورگینی زردرنگ بعد از فوت صاحب اصلی‌اش بالاخره با سختی‌های فراوان به‌فروش رسید. با توجه به اطلاعات موجود، پس از اینکه خانواده هریس مورسیه لاگوی زردرنگ او را فروختند، این سوپرکار بین ۷ صاحب جدید دست به دست شد. البته اهالی معامله که طی مزایده آن را خریده بودند، در میان آن‌ها لحاظ نشده‌اند. ضمناً باید اشاره کرد که فروشنده‌ها جهت جذب مشتری، سعی کرده بودند تا جای ممکن ظاهر این خودرو را تغییر بدهند. بر اساس یکی از منابع، صاحب‌های مختلف این لامبورگینی صندلی‌ها و بقیه اجزای کابین را تعویض کردند؛ با امید به اینکه داستان فراموش‌نشدنی آن حداقل کمی کم‌رنگ‌تر شود.

شایعه‌های عجیب و غریب درباره بدنام ترین لامبورگینی تاریخ بی‌شمار بوده‌اند. عده‌ای مدعی‌اند که صاحب آن داخلش کشته شده، درحالی که برخی دیگر می‌گویند بدن بی‌جان او چند روزی در آفتاب در این خودرو به‌سر برده است. حتی همان‌طور که انتظار می‌رود، وجود روح و شبح در این لامبورگینی هم جزو داستان‌های پرتکرار بوده است. اگر برایتان این سوال پیش آمده که سرنوشت بدنام ترین لامبورگینی تاریخ چه شد، باید گفت آخرین بار فردی در ایالت مونتانا در سال ۲۰۲۱ آن را خریداری کرد.

اخباراقتصادخودرو
پربازدیدلامبورگینی‌
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید