خبر بد برای دارندگان رمز ارز/ بازار سرخ‌پوش شد

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرحو24؛ بیت کوین امروز نیز به کاهش قیمت ادامه داد و قیمت ها در جلسه امروز به پایین ترین حد چند هفته اخیر رسید. این کاهش زمانی رخ داد که بانک کریپتو سیلورگیت تایید کرد که عملیات خود را متوقف خواهد کرد.

بیت کوین در روز پنجشنبه برای چهارمین جلسه متوالی سقوط کرد، زیرا بازارها به اخباری مبنی بر انحلال بانک سیلورگیت واکنش نشان دادند؛ پس از بالاترین سطح ۲۲,۱۹۸.۹۰ دلار در روز چهارشنبه، بیت‌کوین در اوایل امروز به پایین ترین حد روزانه ۲۱,۶۰۹.۹۹ دلار سقوط کرد.

این کاهش قیمت بیت کوین را به پایین ترین حد خود از ۱۳ فوریه، زمانی که در کف ۲۱۳۶۶ دلار معامله شد، رساند.

آخرین فروش با کاهش شاخص قدرت نسبی ۱۴ روزه به پایین‌ترین حد خود از ۲۸ نوامبر مصادف شد؛ در زمان نوشتن، این شاخص در ۳۶.۸۶ قرار دارد که اندکی کمتر از نقطه حمایت خود در ۳۷.۰۰ است.

با وجود این، بیت کوین بالاتر از سطح خود با قیمت ۲۱۶۰۰ دلار باقی می‌ماند و اگر این منطقه ثابت بماند، این احتمال وجود دارد که قیمت‌ها به آخر هفته بازگردند.

بازار رمزارز سرخ‌پوش شد

اتریوم نیز در جلسه امروز قرمز باقی ماند و سومین افت متوالی قیمت را به ثبت رساند. اتریوم در اوایل روز به پایین ترین سطح ۱۵۳۰.۴۳ دلار رسید که کمتر از ۲۴ ساعت پس از رسیدن به بالاترین سطح ۱۵۶۳.۴۱ دلاری بود.

مشابه بیت کوین، این کاهش منجر به سقوط دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان به ضعیف‌ترین سطح خود از اواسط فوریه تاکنون شد.

به طور کلی، اتریوم در هفت روز گذشته نزدیک به ۷ درصد ارزان شده‌است، شاخص قدرت نسبی نیز در پایین ترین سطح چند ماهه در ۴۰.۵۷ قرار دارد که آخرین بار در ۱۹ دسامبر به ثبت رسیده است. اگر این روند ادامه پیدا کند، احتمال زیادی وجود دارد که اتریوم به سطح ۱۵۰۰ دلار سقوط کند.

اخباراقتصاد
بیت کوینپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید