خبر مهم درباره فروش فوری خودرو / جزییات جدید از فروش فوری خودرو قسطی

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ خبر مهم درباره فروش فوری خودرو / جزییات جدید از فروش فوری خودرو قسطی

فروش فوری خودرو شرکت خای خودروسازی دچار تحول بزرگی شده است. شرکت های خودروسازی ایران طرح فروش فوری خودرو را بدون قرعه کشی انجام میدهند. یکی از روش های فروش فوری خودرو ازاده محصولات در بورس کالا می باشد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از فروش فوری خودرو را برای شما قرار داده ایم. در ادامه بروزترین خبر از فروش فوری خودرو را میخوانید.

در پی نگرانی‌های ایجاد شده در میان متقاضیان ثبت نام در طرح فروش فوق‌العاده، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای بر ایجاد امکان ثبت‌نام برای تمام متقاضیان تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۰ اسفند ماه تاکید کرد.

در این اطلاعیه تاکید شده، با توجه به ثبت‌نام نزدیک به یک میلیون نفر از زمان آغاز طرح در روز چهارشنبه، هیچ‌گونه مشکلی در سایت فروش وجود نداشته و افراد دارای حساب وکالتی با موجودی مورد نظر طبق بخش‌نامه، در حال ثبت‌نام اولیه در طرح فروش فوق‌العاده هستند.

در این اطلاعیه آمده است: در پی ایجاد نگرانی ایجاد شده میان متقاضیان شرکت در طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو، با توجه به هم‌زمانی ثبت‌نام با تعطیلات ایام مبارک نیمه شعبان، این شرکت در تلاش است در صورت همکاری بانک‌های عامل افتتاح حساب وکالتی، طی امروز جمعه نیز تاییدیه افتتاح و تکمیل موجودی حساب‌های وکالتی را از سوی بانک‌های عامل دریافت کند تا شرایط ثبت‌نام در سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت در زمان کوتاه‌تری فراهم شود.

در این اطلاعیه تاکید شده، با توجه به ثبت‌نام نزدیک به یک میلیون نفر از زمان آغاز طرح در روز چهارشنبه، هیچ‌گونه مشکلی در سایت فروش وجود نداشته و افراد دارای حساب وکالتی با موجودی مورد نظر طبق بخش‌نامه، در حال ثبت‌نام اولیه در طرح فروش فوق‌العاده هستند.

این اطلاعیه ضمن دادن اطمینان خاطر به تمام مشتریان بابت ایجاد شرایط ثبت‌نام تا موعد تعیین شده می‌افزاید، در صورت نیاز نسبت به تمدید زمان ثبت‌نام نیز اقدام خواهد شد، لذا متقاضیان عجله و نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

در اطلاعیه ایران‌خودرو تصریح شده است، تقدم و تاخر در ثبت‌نام تاثیری در شانس برنده شدن ندارد.

گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن عید نیمه شعبان برنامه فروش فوق العاده محصولات خود را به اجرا می‌گذارد.

بخش نامه فروش فوق العاده ایران خودرو تا ساعاتی دیگر منتشر می‌شود. این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، خودرو‌های فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود.

دارا بودن حساب وکالتی برای متقاضیان عادی شرکت در این طرح الزامی بوده و بر همین اساس ایران خودرو بانک‌های عامل ملی، ملت، صادرات، تجارت، رفاه، پاسارگاد، پارسیان و سپه را برای افتتاح و یا تکمیل موجودی حساب وکالتی معرفی کرده است. متقاضیان طرح فرسوده و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیازی به افتتاح حساب وکالتی ندارند.

موجودی حساب وکالتی برای محصولات سواری ۱۳۰ میلیون تومان و برای خانواده هایما ۴۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

اطلاعات تکمیلی و بخش نامه فروش محصولات به زودی منتشر خواهد شد.

بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌های جداگانه از پذیرش ۴ خودرو جدید متعلق به ۴ شرکت در این بورس خبر داد.

مدیریت پذیرش بورس کالای ایران اعلام کرد: پذیرش این خودرو‌ها در بازار اصلی پس از بررسی مدارک و مستندات در یکصد و پنجاه و سومین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در تاریخ ۱۴ اسفند تصویب شد.

به این ترتیب خودرو سواری تیارا متعلق به شرکت مکث موتور راهی بورس کالا می‌شود.

همچنین شرکت رخش خودرو دیزل کامیون کشنده KAMAZ را در بورس کالا پذیرش کرده است.

علاوه بر این شرکت ایران خودرو دیزل موفق به پذیرش کامیون کشنده فوتون و شرکت دیما دیزل موفق به پذیرش کامیون کشنده دیما در بازار اصلی بورس کالا شده اند./باشگاه خبرنگاران

سخنگوی وزارت صمت از تمدید مهلت ثبت نام خودروی وارداتی تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۳ اسفند ماه خبر داد.

قالیباف سخنگوی وزارت صنعت با اعلام اینکه مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی تا 24 روز شنبه 13 اسفندماه تمدید شده است، گفت؛ گزینه ویرایش سامانه saleauto.ir فعال شده است و متقاضیان میتوانند در صورت لزوم اطلاعات وارد شده را ویرایش کنند.

متقاضیان می توانند از طریق بانکهای ملت، تجارت، رسالت، ملی، صادرات، سپه، اقتصاد نوین، آینده، پست بانک، توسعه تعاون، دی، رفاه کارگران، سینا، صنعت و معدن، اعتباری ملل، پارسیان، شهر، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، قرض الحسنه مهر ایرانیان و بانک سرمایه برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه علی الحساب 500 میلیون تومان جهت ثبت نام در طرح فروش خودروهای وارداتی از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اقدام کنند.

اخباراقتصادخودرو
فروش فوری خودرو
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید