مردان به سمت چه زنانی ناخواسته جذب می شود؟

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ مردان به سمت چه زنانی ناخواسته جذب می شود؟

همه ما می‌دانیم مردان همیشه به سمت زنان زیبا جذب می‌شوند و این موضوع باید برای زنان بسیار پر اهمیت باشد. در این مطلب به این موضوع می‌پردازیم که علاقه مردان به زنان زیبا به چه دلیل است.

مفهوم زنان زیبا در بین مردها بسیار رایج است و دلیل اینکه زن‌ها نمی‌توانند این مفهوم را درک کنند طرز تفکر متفاوت آن‌ها درباره رابطه ی عاطفی است.

مشکل بیشتر زن ها این است که تصور می‌کنند باورهای مردها درباره روابط عاطفی شبیه خودشان است و به همین دلیل در روابط با مردها دچار سردرگمی می‌شوند.

چرا بعضی مردها فقط زنان زیبا و جذاب می‌خواهند؟

شاید برای زن ها عجیب به نظر برسد که مردی فقط به دنبال ظاهر آن ها باشد اما این درست است. بعضی مردها تنها برای نمایش دادن خود به دیگران به دنبال زن های زیبا هستند. آن ها تصور می کنند اگر زنی زیبا در کنارشان باشد موفق‌تر به‌نظر می‌رسند.

چنین مردهایی به جذابیت‌های ظاهری اهمیت زیادی می‌دهند و همسران خود را معمولا از خانواده‌های با نفوذ و پر قدرت انتخاب می‌کنند. به عبارت دیگر می‌توان گفت این مردها تنها برای اینکه به چشم دیگران بهتر به‌نظر برسند به دنبال زن‌های زیبا هستند و با آن‌ها ازدواج می‌کنند.

دلیل اینکه مردان می‌توانند فقط زنان زیبا را دوست داشته باشند این است که مردها نسبت به زن‌ها کمتر احساساتی و رمانتیک هستند. پس چنین انتخاب‌هایی را (تنها بر اساس ظاهر) برایشان ساده‌تر می‌شود.

شاید قابل قبول نباشد اما بیشتر مردها اصلا به مسائل عاطفی و احساسی اهمیت نمی‌دهند و تنها برای اینکه مانع دعوا بین خود و همسرشان شوند رفتارهای رمانتیک ظاهری و تقلبی از خود نشان خواهند داد.

بیشتر مردها احساسات عاطفی را بی معنی می‌دانند و وقتی پای زنی در میان باشد فقط به رابطه جنسی با او فکر می‌کنند. این حقایق برای زن‌ها خیلی ناخوشایند است و به همین دلیل مردها سعی دارند آن‌ها را پنهان کنند.

آیا می‌توان با مردی که زیبایی زن برایش اهمیت دارد ازدواج کنیم؟

ممکن است عجیب به‌نظر می‌رسد اما مردانی که به خاطر حفظ هویت خود با زنان زیبا ازدواج می‌کنند برای اینکه این زنان را در کنار خود نگه دارند به هر قیمتی می‌جنگند.

از دست دادن این زن‌ها برای این مردان یعنی از دست دادن تصویری که از خود به جا گذاشته‌اند و به همین دلیل سعی می‌کنند آن‌ها را در کنار خود حفظ کنند.

مشکل اینجاست که بیشتر زن‌ها دوست ندارند مردی آن‌ها را فقط به خاطر ظاهرشان بخواهد و به همین دلیل از مردانی با چنین طرز تفکر دوری می‌کنند.

هرچقدر مردی بیشتر خودنما باشد بیشتر به دنبال زن‌های زیبا خواهد بود. اگر مردی به طرز فکر دیگران در مورد خود اهمیت دهد و تلاش کند ظاهر بهتری در مقابل دیگران داشته باشد به احتمال زیاد تنها زنان زیبا را برای ازدواج انتخاب خواهد کرد.

اخبارسبک زندگی
پربازدیدروابط عاشقانه
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید