پرداخت ما به التفاوت معوقات رتبه بندی معلمان

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ پرداخت ما به التفاوت معوقات رتبه بندی معلمان

بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس اعلام کرد:پرداخت ما به التفاوت معوقات بر اساس احکام صادر شده در دستور کار است.

مجید زارعی درباره آخرین وضعیت اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان در استان فارس با اشاره به اینکه ۵۷ هزار و ۹۶۱ نفر در استان مشمول رتبه‌بندی هستند و در سیستم ثبت کرده‌اند، بیان کرد: از این تعداد ۵۲ هزار و ۹۴۲ نفر تاکنون مورد تایید ارزیابان قرار گرفته‌اند که احکام ۲۵ هزار نفر از آنان صادر شده است و به زودی احکام افراد باقی‌مانده نیز صادر خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه صدور احکام رتبه‌بندی تا پایان امسال به سرانجام می‌رسد، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱۷ نفر ارزیاب با سرعت مشغول بررسی پرونده‌ها هستند تا انشاالله این روند تا پایان سال به اتمام برسد.

زارعی بااشاره به صدور حکم رتبه‌بندی ۳۹ هزار و ۶۰۰ نفر فرهنگی شاغل و بازنشسته در استان افزود: از این تعداد چهار هزار و ۵۰۰ نفر از بازنشستگان سال ۱۴۰۰ و مابقی فرهنگیان شاغل هستند.

زارعی با اشاره به اینکه هشت هزار نفر از بازنشستگان مشمول رتبه‌بندی هستند که احکام ۴۵۰۰ نفر از آنان صادر شده است،افزود: پرداخت ما به التفاوت معوقات بر اساس احکام صادر شده در دستور کار است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس، با تاکید بر اینکه فرایند رتبه‌بندی یک فرایند مستمر است و رتبه‌ها ارتقا می‌یابد، افزود: در استان فارس رتبه‌های یک تا پنج را داریم و نومعلمان و افرادی که امسال نیز جذب شده‌اند مشمول رتبه‌بندی هستند.

وی افزود: فرهنگیانی که نسبت به حکم صادر شده اعتراض دارند، از زمان صدور حکم و مشاهده آن در سیستم، ۱۰ روز فرصت دارند تا اعتراض خود را در سامانه فرهنگیان به آدرس my.medu.ir ثبت کنند.

اخبارجامعه
پربازدیدرتبه بندی معلمان
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید