تجاوز به مهتاب در پارک سعادت‌آباد | متجاوز بوی لجن می‌داد!

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ رسیدگی به شکایت خانم مهندس 27 ساله با موضوعیت آدم ربایی و تجاوز، سرقت در دستور کار غلامحسین صادق زاده، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت

رسیدگی به شکایت خانم مهندس 27 ساله با موضوعیت آدم ربایی و تجاوز، سرقت در دستور کار غلامحسین صادق زاده، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.

مهتاب 27 ساله، اعلام کرد: «مهندس کامپیوتر هستم و پس از آمدن به تهران برای کار، خانه‌ای در منطقه سعادت آباد اجاره کردم. با یک خانم هم خانه شدم. در روز حادثه، حدود ۷ شب که به خانه بازمی‌گشتم، فردی از پشتش دهانم را گرفت و من را به پارکی که در آن نزدیک بود، بُرد. من تلاش کردم که خودم را نجات دهدم، اما آن فرد شیطان صفت با چاقویی که در دست داشت، من را تهدید کرد.

در نهایت، تلاش هایم برای مقاومت و فرار از دست او نتیجه‌ای نداشت و آن مرد به من تجاوز کرد. سپس گوشی و پول هایم را برداشت و فرار کرد. حتی با چاقویی که در دست داشت انگشتان من را هم زخمی کرد.

متجاوز بوی لجن میداد

شاکی در پایان اظهارات خود افزود که مرد شیطان صفت بسیار بوی لجن میداد. همین موضوع به تنهایی کافی بود تا ماموران انتظامی تمرکز خود را روی شناسایی متهم در میان افراد کارتن خواب منطقه قرار دهند.

سرانجام با تحقیقات انجام شده، این مرد که از سارقان و کارتن خواب های همان منطقه بود، دستگیر شد و صبح روز گذشته در شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران تحت بازجویی قرار گرفت. مهتاب 27 ساله به هنگام ملاقات با متهم در دادسرا، از شدت فشار روحی و روانی بیهوش شد.

متجاوز اتهام تجاوز را نپذیرفت

مرد متهم در اعتراف خود به دزدی با استفاده از چاقو اعتراف کرد ولی تجاوز به شاکی را انکار کرد. با این حال، بررسی های پزشکی قانونی نشان داد که شاکی مورد تجاوز قرار گرفته است.

بنا بر این گزارش، رسیدگی به این پرونده در جریان تحقیقات تا صدور قرار نهایی ادامه دارد.

منبع: منیبان
اخبارجامعه
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید