اولین خط خورده لیست امیر قلعه‌نویی مشخص شد

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ اولین خط خورده لیست امیر قلعه‌نویی مشخص شد

هفته بیست و پنجم سوپر لیگ کشور ترکیه در حالی برگزار شد که کایسری اسپور در ورزشگاه ونیوکورندون میهمان آنتالیا اسپور بود. کایسری اسپور با انجام ۲۴ بازی، ۱۱ برد، ۲ تساوی و ۱۱ باخت به‌دست آورده و با ۳۵ امتیاز در رتبه هفتم لیگ این کشور قرار گرفته است. هافبک ۲۹ ساله و ایرانی این تیم تا به اینجای فصل ۲ گل زده مقابل استانبول باشاکشهیر و آلانیا اسپور را در کارنامه خود ثبت کرده. هافبک اسبق تیم‌های سپاهان و استقلال تا پایان هفته بیست و پنجم، ۱۷ بازی برای کایسری اسپور انجام داده و ۸۱۶ دقیقه در ترکیب این تیم قرار گرفته است.

همچنین با توجه به پست حساسی که او بازی می‌کند تا به اینجای فصل ۳ کارت زرد نیز دریافت کرده است. کایسری اسپور در این مسابقه متحمل شکست تلخ ۴ بر صفر شد که هدایت آنتالیا اسپور را نوری شاهین هافبک اسبق تیم ملی آلمان و رئال مادرید به عهده دارد. در جریان این مسابقه علی کریمی هافبک میانی کایسری اسپور که در این مسابقه از ابتدا در ترکیب ثابت تیمش قرار داشت، تنها ۱۶ دقیقه فرصت حضور در زمین را پیدا کرد.

اواسط نیمه اول این مسابقه بود که هافبک ملی‌پوش ایرانی در صحنه‌ای بر سر تصاحب توپ با بازیکن تیم حریف درگیری پیدا کرد و درد شدیدی در پای خود احساس کرد. همین امر سبب شد تا او دقایق باقی مانده از بازی را از دست بدهد. او در حالی زمین مسابقه را با برانکارد و البته با چشمانی اشکبار ترک می‌کرد که با توجه به تصاویری که از او منتشر می‌شد، به احتمال زیاد طول درمان وی چندین هفته و یا شاید چند ماه طول بکشد.

این اتفاق تلخ برای او به این معنی است که با توجه به در پیش بودن اردوی تیم ملی فوتبال در روزهای آخر سال ۱۴۰۱، قطعاً وی تجربه حضور در اولین لیستی که امیر قلعه‌نویی سرمربی جدید تیم ملی در روزهای آتی ارائه خواهد کرد را از دست خواهد داد. او که تجربه حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را در کارنامه ورزشی خود دارد، احتمالاً در اردویی که اسفندماه امسال و همچنین فروردین ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد، به‌دلیل مصدومیت از لیست تیم ملی خط خواهد خورد و قادر به همراهی تیم ملی کشورمان نخواهد بود.

اخبارورزش
امیر قلعه‌نوییپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید