تصویب رشد۲برابری این گروه از کارکنان در سال ۱۴۰۲

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو۲۴ رئیس دانشگاه فرهنگیان از افزایش حقوق اساتید مدعو این دانشگاه خبر داد و گفت: اعضای هیت علمی سایر دانشگاه‌های کشور اگر بخواهند در دانشگاه فرهنگیان تدریس کنند؛ علاوه بر ضریب ۱ و نیم در دریافت حق‌الزحمه، در ارتقا خود نیز امتیاز ویژه دریافت خواهند کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رضا مرادصحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به جذب اساتید مدعو برای این دانشگاه و اصلاح مانده ۶۳ آیین نامه استخدامی گفت: فراخوان شناسایی اساتید مدعو دانشگاه فرهنگیان آغاز شده است. افرادی که متقاضی تدریس در دانشگاه فرهنگیان هستند به سامانه طراحی شده مراجعه می‌کنند و پس از گذراندن مراحل مشخص، کد اساتیدی دریافت می‌کنند و می‌توانند در هر جای ایران تدرس کنند. پشتوانه این اقدام مهم، اصلاح ماده ۶۳ آیین نامه استخدامی دانشگاه بود.


وی با اشاره به افزایش حق التدریس اساتید مدعو در دانشگاه فرهنگیان گفت: حق تدریس اساتید مدعو را به گونه‌ای بالا بردیم، که جذابیت آن برای اساتید سایر دانشگاه‌ها، دکتر معلم‌هایی که جز هیئت علمی ما نیستند و حتی کسانی که آزاد کار می‌کنند بالا می‌رود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان افزود: این نوید را می‌دهیم که هرچه حق زحمه این اساتید مدعو بوده در سال آینده بیش از دو برابر رشد خواهد کرد. در کنار این اتفاق مهم در شورای عالی انقلاب فرهنگی، در بسته سیاستی دانشگاه فرهنگیان ماده‌ای به تغییر وزارت علوم رسیده که اگر به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز برسد، می‌تواند دانشگاه‌های دیگر را به کمک دانشگاه فرهنگیان بیاورد و آن هم این است که اعضای هیت علمی سایر دانشگاه‌های کشور اگر بخواهند در دانشگاه فرهنگیان تدریس کنند و یا فعالیت پژوهشی داشته باشند علاوه بر ضریب ۱ ونیم دریافت حق‌الزحمه، در ارتقا خود امتیاز ویژه دریافت می‌کنند. امیدوار هستیم که کیفیت آموزش د دانشگاه فرهنگیان در سال آینده نسب به امسال به طور محسوسی تقویت شود.

منبع: دانشجو

اخباراقتصاد
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید