یحیی و تارتار گل سرسبد پرسپولیسی ها شدند/ امیدواری پرسپولیسی ها به درخشش قرمزها

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ ذوب آهن در هفته 24 مصاف سختی با استقلال در تهران خواهد داشت.

به گزارش طرفداری، ماراتن قهرمانی لیگ 22 از هفته بیست و چهارم بین سه تیم مدعی و بالانشین جدول ادامه پیدا می کند و روز جمعه 11 فروردین هر سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

طبق برنامه در هفته بیست و چهارم پرسپولیس از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه جمعه ۱۱ فروردین، میهمان مس رفسنجان است. سپاهان از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه جمعه ۱۱ فروردین، در نقش جهان میزبان صنعت نفت آبادان است و تیم استقلال از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه جمعه ۱۱ فروردین، در تهران به مصاف ذوب آهن می‌رود.

مرور این بازی ها نشان می دهد که سپاهان صاحب بهترین قرعه بوده و در اصفهان قرار است مقابل یک تیم قعرنشین بازی کند درحالی که پرسپولیس با توجه به حضور در رفسنجان و رویارویی با تیم پنجم جدول، سخت ترین بازی را پشت سر خواهد گذاشت.

در این میان استقلال نیز با توجه به بازی خانگی اش مقابل ذوب آهن کار راحتی خواهد داشت و برهمین اساس پرسپولیسی ها بسیار امیدوارند مهدی تارتار بتواند در این بازی باز هم یکی از روزهای خوبش را تجربه کرده و در ورزشگاه آزادی از تیم دوم جدول امتیاز بگیرد.

در حال حاضر سپاهان با ۴۹ امتیاز، استقلال با ۴۶ امتیاز و پرسپولیس با ۴۵ امتیاز به دنبال ۲۱ امتیاز باقی مانده از این دوره رقابت‌ها هستند و شکست و حتی تساوی استقلال با ذوب آهن می تواند اختلاف یک امتیازی دو غول پایتخت را کمتر کرده و باعث شود پرسپولیس در صورت پیروزی در رفسنجان باز هم به رتبه دوم برگردد. کاری که البته بسیار سخت است و باید دید یحیی و تارتار از عهده آن برمی آیند یا نه.

اخبارورزش
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید