بازیگر محبوب رفتنی می شود؟/ بازیگر معروف تهدید به مرگ شد

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ پلیس مومبایی لغلام کرد که پس از تهدید ایمیلی که سلمان خان شده، از این پس به طور موقت پلیس از بیرون خانه او محافظت می‌کند.

دنیای تصویر: پلیس مومبایی لغلام کرد که  پس از  تهدید ایمیلی  که سلمان خان شده، از این پس به طور موقت پلیس  از  بیرون خانه او محافظت می‌کند. پیشتر پلیس مومبای  گنگستر به نام هایی لارنس بیشنوی و گولدی برار و روهیت گرگ را متهم به فرستادن ایمیل به دفتر سلمان دانست.

بازیگر معروف تهدید به مرگ شد

ایمیل  توسط شخصی به نام روهیت گرگ برای  سلمان خان ارسال شده و در متن نوشته شده که گنگستر کانادایی گلدی برار می خواهد شخصا با سلمان خان صحبت کند و به مصاحبه اخیر یک گنگستر دیگر به نام بیشنویی اشاره شده که هدفش را کشتن سلمان خان خوانده بود.

لورنس در زندان است او گفته بود که سلمان خان بخاطر کشتن یک نوع غزال  جامعه مردمان او  را کوچک کرده. موضوع کشته شدن یک غزال توسط سلمان خان به سال ها پیش بر می گردد که او بخاطرش به پنج سال زندان محکوم شد. در دوران فیلمبرداری در  راجستان برای « ما همه با هم هستیم» این اتفاق رخ داد.

سال گذشته سلمان خان و پدرش سلیم خان(فیلمنامه نویس و ترانه سرا» نامه تهدید آمیز دریافت کردند پس از آن دولت ایالت ماهاراشترا مجبور شد که برای آنها محافظ بگذارد از سوی دیگر سلمان خان مجور شلیک گلوله و حمل سلاح گرفت.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید