آخرین هشدار فیفا به دست استقلال رسید

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ آخرین هشدار فیفا به دست استقلال رسید

کمیته انضباطی فیفا به باشگاه استقلال تاکید کرد تا مهلت تعیین شده بدهی سرمربی ایتالیایی پیشین خود را پرداخت کند.

باشگاه استقلال طی ماه‌های اخیر به شدت درگیر پرداخت مبلغ باقی مانده از قرارداد آندره‌آ استراماچونی در پی شکایت این مربی ایتالیایی بوده و پس از بی‌نتیجه ماندن مذاکرات و عدم واریز مبلغ تعیین شده به حساب او، حالا فیفا آخرین هشدار را به آبی‌ها برای عواقب این کار داده است.

بر همین اساس، باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات استراماچونی تا مهلت قانونی(دهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲) فرصت دارد و در غیر این صورت و طبق حکم فیفا، یک پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته می‌شود.

نکته قابل توجه اینکه پرونده باشگاه استقلال و استراماچونی، جدا از کمیته انضباطی فیفا که توضیح داده شد، در AFC نیز دنبال می‌شود و باشگاه استقلال برای کسب مجوز حرفه‌ای و شرکت در لیگ قهرمانان آسیا، تا دهم فروردین‌ماه برای پرداخت مطالبات سرمربی اسبق خود فرصت دارد.

باشگاه استقلال باید مبلغی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان به استراماچونی پرداخت کند و علی‌رغم اینکه علی فتح‌الله‌زاده ابراز امیدواری کرده بود بتوانند تا روز بیست و هشتم اسفندماه ۱۴۰۱ با این مربی ایتالیایی تسویه حساب کنند، این اتفاق نیفتاد تا حالا فیفا آخرین هشدار را به این باشگاه ایرانی بدهد.

مدیرعامل باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرده بود بتوانند با کمک‌های دولتی و در اختیار گذاشتن ارز نیمایی، بتوانند بدهی سنگین آندره‌آ استراماچونی را پرداخت کنند ولی ظاهرا این اتفاق نیفتاده تا این باشگاه در آستانه یک اتفاق تلخ قرار بگیرد و محرومیت و جریمه سنگین درانتظار باشد.

باشگاه استقلال در صورتی که طی هشت روز باقی مانده نتواند مبلغ تعیین شده برای بدهی استراماچونی را پرداخت کند، هم پنجره نقل و انتقالاتی آینده‌اش در تابستان ۱۴۰۲ بسته خواهد شد، هم مجوز حرفه‌ای آنها دچار مشکل می‌شود و نمی‌توانند در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا که سهمیه مستقیم گرفته‌اند، حضور پیدا کنند.

اخبارورزش
استقلالپربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید