وام قرض الحسنه فوری با تحویل 3 روزه / وام قرض الحسنه 50 میلیونی با اقساط کم برای همه

4 دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ وام قرض الحسنه فوری با تحویل 3 روزه / وام قرض الحسنه 50 میلیونی با اقساط کم برای همه

وام قرض الحسنه یکی از انواع وام های بانکی است؛ این نوع وام در واقع عقدی است بین بانک و قرض گیرنده که طبق مقررات و ضوابط مبلغی به عنوان قرض به فرد داده می شود؛ طبق قرار داد مبلغ وام قرض الحسنه توسط وام گیرنده باید باز پرداخت شود. بانک های مختلفی وام قرض الحسنه به سپرده گذاران خود ارائه می دهند. سقف تسهیلات وام قرض‌ الحسنه به متقاضیان و میزان کارمزد آن هر ساله توسط بانک‌ مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌شود. وام قرض الحسنه همان طور که از نامش پیداست، دارای نرخ کارمزد کمی است؛ عموما نرخ کارمزد تسهیلات صفر تا چهار درصد است که از مشتریان دریافت می‌شود.

مشتریان بانک سپه که مایل به دریافت وام 50 میلیون تومانی طرح «نگین مهر» هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند.

آن دسته از مشتریان بانک سپه که مایل به دریافت وام 50 میلیون تومانی این مجموعه هستند، باید حداقل سه ماه از زمان افتتاح سپرده‌شان بگذرد تا امکان درخواست این تسهیلات را داشته باشند. حداقل میزان سپرده گذاری برای دریافت این وام 500 هزار تومان اعلام شده است. این وام قرض الحسنه بوده و با توجه به میزان ماندگاری سپرده دو یا چهار درصد کارمزد دارد. متقاضیان این تسهیلات باید به بانک ضامن رسمی ارائه دهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 36 ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 1 میلیون و 476 هزار و 199 تومان است. کل سود تسهیلات، 3 میلیون و 143 هزار و 173 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 53 میلیون و 198 هزار و 173 تومان خواهد بود.

بانک سپه سال 1304 فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون می‌کوشد تا در زمینه جذب سرمایه سرگردان جامعه و سوق دادن آن به سمت فعالیت‌های مولد اقتصادی به منظور تحقق اهداف کلان اقتصاد کشور موثر باشد. در حال حاضر این بانک انواع خدمات شخصی و اصناف و شرکتی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این بانک انواع تسهیلات در قالب طرح‌های مختلف یا به شکل تکلیفی را به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌کند. براساس آخرین آمار روابط عمومی بانک سپه، این مجموعه در دی ماه سال جاری بالغ بر 15 هزار فقره تسهیلات در حوزه کمک ودیعه مسکن، ازدواج، فرزندآوری و خود اشتغالی پرداخت کرده است.

آن دسته از مشتریان بانک سینا که خواهان وام 200 میلیون تومانی این مجموعه هستند، باید حداقل2 ماه از زمان افتتاح سپرده آن‌ها گذشته باشد. ضمنا مبلغ کف سپرده برای دریافت این تسهیلات 5 میلیون تومان اعلام شده است. متقاضیان این تسهیلات باید علاوه بر ارائه ضامن رسمی، سند ملکی نیز داشته باشند. سود تسهیلات مذکور 18 درصد است. زمان پرداخت اقساط این تسهیلات براساس مدت ماندگاری سپرده تعیین می‌شود،اما در کل حداکثر مدت بازپرداخت آن به 60 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود وام، 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، 305 میلیون و 721 هزار و 129 تومان خواهد بود.

بانک سینا در قالب انواع طرح‌های مختلف، به متقاضیان واجد شرایط تسهیلات می‌پردازد. این بانک براساس ابلاغ بانک مرکزی، انواع وام‌های تکلیفی را نیز به متقاضیان واجد شرایط اعطا می‌کند. براساس آخرین گزارش روابط عمومی بانک سینا، پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج این مجموعه تا پایان دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 200 درصد رشد پیدا کرده است. طبق این گزارش، بانک سینا تا انتهای دی ماه 4 هزار و 182 فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان واجد شرایط اعطا کرد. علاوه بر این تسهیلات، تاکنون وام‌های دیگری در خصوص فرزندآوری، ودیعه مسکن و … توسط این بانک پرداخت شده است.

اخباراقتصاد
پربازدیدوام قرض الحسنه
 

4 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید