ثبت نام سهام عدالت در سال ۱۴۰۲

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ ثبت نام سهام عدالت در سال ۱۴۰۲

امکان ثبت نام سهام عدالت برای بازماندگان و کودکان تازه متولد شده در سال جدید فراهم شد.زمانی که ثبت نام برای دریافت سهام شرکت های دولتی به عنوان سهام عدالت برای مردم فراهم شده بود بسیاری از افراد که واجد شرایط هم بودند از این ثبت نام باز ماندند که میتوانند امسال از این فرصت نام نویسی استفاده کنند.

زمان دقیق ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲

طبق اطلاعیه های منتشر شده مجلس شورای اسلامی، زمان ثبت نام سهام عدالت در سال 1402  از خرداد ماه امسال شروع میشود و تا پایان سال خواهد بود. بنابراین والدینی که کودک جدید دارند و یا از ثبت نام مرحله قبل جا مانده اند می توانند با استفاده از روش هایی که توسط دولت مشخص می شود، ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۲ را انجام دهند. هزینه نام نویسی هم با توجه به شرایط خانواده ممکن است توسط نهادهای حمایتی یا خود فرد پرداخت شود.

ثبت نام سهام عدالت 1402

کلاه برداران و سودجویانی از طریق پیامک حاوی لینک های جعلی سامانه ثنا و ثبت نام سهام عدالت،حساب بانکی شش نفر از شهروندان آملی را با دریافت شماره کارت و رمز هک کرده و مبلغ ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برداشت کرده بودند که به گزارش سرهنگ سید موسی حسینی جانشین انتظامی مازندران دستگیر شده و پول مال باختگان به حسابشان عودت داده شده است.

اخباراقتصاد
پربازدیدسهام عدالت
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید