تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲

عضو کمیسیون اجتماعی گفت: با توجه به اینکه طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت یک مطالبه عمومی است و اکثریت کارکنان دستگاه‌های اجرایی با آن درگیر هستند تلاش می‌کنیم که در سال ۱۴۰۲ طرح ساماندهی کارکنان دولت تعیین تکلیف شود.

سیدکریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت، گفت: این طرح در مجلس به تصویب رسید و جهت بررسی به شورای نگهبان ارسال شد.

وی افزود: شورای نگهبان پس از انجام بررسی‌ها نسبت به این طرح ایرادات و ابهاماتی را مطرح کرد و طرح به مجلس بازگشت و طبق روال قانونی به منظور رفع ایرادات به کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون تخصصی ارجاع می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد:با توجه به اهمیت موضوع در اولین جلسه کمسیون اجتماعی در سال آینده ، رسیدگی به طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستورکار اعضای کمیسیون قرار خواهد گرفت که پس از انجام بررسی‌ها طرح به هیئت رئیسه تقدیم می‌شود تا مجددا در صحن مجلس ارزیابی شود.

حسینی با تاکید بر اینکه اکثریت نمایندگان بر کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت اصرار دارند، گفت:این اتفاق نظر وجود دارد که شرکت‌های پیمانکار نیروی انسانی برای نظام اداری کشور آسیب هستند که باید حذف شوند ؛ موضوع دیگر بحث تنوع قراردادها و به دنبال آن تنوع پرداخت‌ها است که بر روی اصلاح این مسائل نیز اتفاق نظر وجود دارد.

نماینده اهواز در مجلس با تاکید بر اینکه مجلس به دنبال این است که وضعیت استخدامی کارکنان دولت را ساماندهی کند، گفت: کمیسیون اجتماعی تلاش کرده که با تصویب و اجرای این طرح بار مالی به دولت تحمیل نشود و یا در این طرح برای اجرا پیشبینی منابع لازم صورت گیرد.

حسینی در پایان تاکید کرد:با توجه به اینکه طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت یک مطالبه عمومی است و اکثریت کارکنان دستگاه‌های اجرایی با آن درگیر هستند تلاش می‌کنیم که در سال 1402 طرح ساماندهی کارکنان دولت تعیین تکلیف شود.

جامعهاخبار
پربازدیدطرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید