تلگرام، واتس‌اپ را دست‌ انداخت!

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ تلگرام، واتس‌اپ را دست‌ انداخت!

حساب توییتر تلگرام در آخرین طعنه خود به واتساپ، یکی از قابلیت‌های اساسی خود را در چشم متا فرو کرد! در ادامه با جزئیات این ماجرا همراه می‌شویم.

گجت‌نیوز نوشت: حساب توییتر تلگرام در آخرین طعنه خود به واتساپ، یکی از قابلیت‌های اساسی خود را در چشم متا فرو کرد! در ادامه با جزئیات این ماجرا همراه می‌شویم.

واتساپ هرچند که زور می‌زند تا خود را شبیه به تلگرام کند اما خوابش را ببیند! پیامرسان شرکت متا قرار است در آینده‌ای نزدیک، چیزی شبیه به کانال‌های تلگرامی را کپی کند و حتی پروکسی واتساپ هم در دست توسعه است اما هنوز از هیچ‌ کدام از آن‌ها خبری نشده. همین مسائل دست به دست هم داده‌اند تا هرچند وقت یکبار، تلگرام به سراغ آن‌ها برود و واتساپ را مسخره کند. حالا این بار اکانت توییتر تلگرام به سراغ چیزی رفته که حالا حالاها به واتساپ نمی‌رسد. هرچند که شاید پرونده واتساپ در ایران، برای همیشه بسته شده باشد چرا که پیامک کد تایید واتساپ برای برخی از کاربران ایرانی، هیچ جوره ارسال نمی‌شود!
واتساپ گزینه‌ ارسال پیام پیشرفته ندارد، تلگرام آن را مسخره می‌کند

تلگرام، واتس‌اپ را دست‌ انداخت!

همین حالا تلگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید. به یکی از چت‌ها بروید و سپس یک چیز رندوم را بنویسید. حالا انگشت خود را روی دکمه ارسال پیام نگه دارید تا «منوی ارسال پیام پیشرفته تلگرام» برای شما باز شود.

در این قسمت می‌توانید پیام‌ خود را با قابلیت «زمان بندی پیام» ارسال کنید یا حتی این کار را طوری انجام دهید که هیچ نوتیفیکیشنی برای مخاطب روشن نیاید (با گزینه Send Without Sound). از همه جالب‌تر، می‌توانید گزینه “Send When Online” را انتخاب کنید و سپس پیام خود را بفرستید. در این حالت، زمانی که مخاطب شما آنلاین شد، پیام برای او ارسال می‌شود. البته باید گزینه نمایش «آنلاین بودن» توسط مخاطب شما فعال شده باشد. حالا شما پاسخ دهید، واتساپ کدام یک از قابلیت‌های بالا را برای ارسال پیام دارد؟ جواب: هیچکدام!

همچنین در پایان بد نیست اشاره کنیم که تصویر استفاده شده توسط اکانت توییتر تلگرام، به انیمیشن ترانسیوانیا مربوط می‌شود و نوعی Meme به حساب می‌آید.

اخبارفناوری
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید