چرا کباب تابه ای جمع می شود ؟ (2 نکته ساده)

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ چرا کباب تابه ای جمع می شود ؟ (2 نکته ساده)

یکی از مهمترین مشکلاتی که افراد برای پخت کباب تابه ای دارند این است که کباب تابه ای جمع می شود. اصلی ترین دلیل جمع شدن گوشت در انواع کباب تابه ای ها، برگرها، شامی و … نوع گوشت می باشد. گوشت گوسفند و گوشت چرخ کرده را بهتر است که به صورت ترکیبی از برای آماده سازی کباب تابه ای تهیه نمایید. در مواد کباب تابه ای سعی نمایید ادویه‌ ها را بیش از اندازه اضافه نکنید. به عنوان مثال اگر نمک زیادی را در مواد کباب تابه ‌ای بریزید گوشت سفت می شود و زمان سرو فرم مناسبی ندارد.

دلیل جمع شدن کباب تابه ای چیست ؟

اگر نمی‌ دانید که چرا کباب تابه ای جمع می شود باید مواد اولیه مخصوص کباب تابه ای را مورد بررسی قرار دهید. گوشت چرخ کرده را باید با پیاز متوسط مخلوط نمایید. پیازها را رنده کنید ولی آب آنها را نگیرید. همزمان می توانید فلفل، زردچوبه، نمک و سبزیجات معطر را به مواد اضافه نمایید. پس از آن می توانید مواد را با سیر له شده ترکیب کرده و به خوبی هم بزنید. اگر مایل هستید می توانید آب پیاز را در یک ظرف جداگانه نگه دارید. زمان ورز دادن آب را به مواد اضافه نمایید. این کار موجب می گردد مواد شما نرم تر شود. یکی از مهمترین مشکلاتی که شما برای پخت کباب تابه ای با آن مواجه می شوید این است که آن را بدون ورز دادن می پزید.

چکار کنیم کباب تابه ای جمع نشود ؟

بسیاری از افراد بعد از اینکه کباب را آماده می‌ کنند سریع می‌ خواهند آن را بپزند. شما باید بعد از آماده سازی مواد کباب، مواد را درون یخچال قرار دهید. حدود یک ساعت بگذارید مواد در یخچال بماند و سپس با دست خود حسابی مواد را ورز دهید تا شکل و ساختار منسجم بگیرد. بسیاری از افرادی که کباب تابه ای خوشمزه درست می کنند برای تهیه این غذا آن را در روغن جامد سرخ می نمایند. با سرخ کردن گوشت در روغن جامد کباب تا حدودی سفت تر می شود. دقت داشته باشید که کباب باید تا حدودی باریک باشد تا سفت نگردد.

اخبارآشپزی
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید