دعوای شدید رونالدو و همسرش علنی شد

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ دعوای شدید رونالدو و همسرش علنی شد

مدتی است که خبرها و شایعاتی از رابطه نه‌چندان مسالمت‌آمیز رونالدو و جورجینا به گوش می‌رسد. برخی این زوج را در آستانه جدایی می‌دانند. حالا در چنین شرایطی مشاجره این دو نفر در مکان عمومی مشاهده شده و به این شایعات دامن زده است.

دعوای شدید رونالدو و جورجینا

کریستیانو رونالدو و همسرش جورجینا در هنگام سوار شدن به هواپیما مشاجره و درگیری شدیدی با یکدیگر داشته‌اند. شخصی که شاهد این درگیری بوده شرح مشاجره را با آبل پلانس، روزنامه‌نگار اسپانیایی در میان گذاشته است. این شاهد گفته است که انگار آن دو نفر مسابقه فریاد زنی به پا کرده بودند و مدام صدای خود را بالاتر می‌بردند.

تعدای از رسانه‌های دیگر این اخبار را تأیید کرده و گزارشی از آن منتشر کرده‌اند. بسیاری از رسانه‌ها معتقدند که رونالدو از جورجینا خسته شده و او را بسیار خودمحور و خودخواه می‌داند. خبرهایی که از درگیری‌های اخیر جورجینا با دوستانش به گوش رسیده نیز تأییده کننده این رفتار مدل اسپانیایی – آرژانتینی است.

 

از زمانی که رونالدو تصمیم گرفت ادامه حرفه فوتبالی خود را در عربستان پیش بگیرد، خبرهای مثبتی از رابطه او با همسرش شنیده نمی‌شود. یکی از این خبرها نیز از جانب دوست مادر رونالدو منتشر شد. او اظهار کرده بود که مدت‌ها است رونالدو و جورجینا رابطه خوبی با یکدیگر ندارند. او گفته بود برخلاف انتظارها ازدواجی در پیش نخواهد بود و آنها جدا می‌شوند.

اخبارورزش
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید