ایران خودرو با سامانه یکپارچه آشتی کرد‍!/ماجرای قهر ایران خودرو چه بود؟

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ ایران خودرو با سامانه یکپارچه آشتی کرد‍!/ماجرای قهر ایران خودرو چه بود؟
با وجود اینکه مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرده بود این خودروساز در سامانه یکپارچه خودرویی عرضه نخواهد کرد اما این شرکت اعلام کرد هایما در کنار سایر محصولاتی که امکان عرضه آن‌ها وجود دارد، عرضه خواهد شد.

ایران خودرو اعلام کرد در دومین مرحله از فروش محصولات شرکت‌های خودروساز با سازوکار قرعه‌کشی حاضر خواهد بود. آنطور که مدیران این خودروساز در اطلاعیه خود اعلام کرده‌اند، هایما در کنار سایر محصولاتی که امکان عرضه آن‌ها با توجه به برنامه تولید وجود دارد، در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

ایران‌خودرویی‌ها در حالی برای حضور در دومین فروش بدون قرعه‌کشی از مسیر سامانه یکپارچه اعلام آمادگی کرده بودند که پیش از آن مدیرعامل این خودروساز از احتمال حضور پیدا نکردن شرکت تحت مدیریتش در دومین فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه خبر داده بود.
علیمردان عظیمی دلیل این مساله را تکمیل ظرفیت ایران خودرو در مقطع کنونی عنوان کرده بود.

ایران‌خودرویی‌ها هنوز به طور قطع اعلام نکرده‌اند که در این طرح قرار است کدامیک از اعضای خانواده هایما در این ضیافت خودرویی شرکت کنند. بررسی سبد محصولاتی آبی‌های جاده مخصوص نشان می‌دهد این خودروساز تولید سه عضو خانواده هایما را در دستور کار دارد. «هایما S7 با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک»، «هایما S5 با موتور توربو شارژ و گیربکس شش سرعته اتوماتیک» و «هایما S8» سه عضو این خانواده خودروی چینی را تشکیل می‌دهند.

خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص در اولین دور از فروش سامانه یکپارچه با ساز و کار بدون قرعه‌کشی دو عضو خانواده هایما یعنی هایما S7 با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک، هایما S5 با موتور توربو شارژ و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک در تیررس متقاضیان قرار داده بود. هایما S8 جدیدترین عضو این خانواده خودرویی چینی است که سال گذشته به سبد محصولاتی ایران خودرو اضافه شده است.

این احتمال وجود دارد که مدیران ایران خودرو تصمیم بگیرند این عضو جدید خانواده هایما را در دور جدید فروش خودرو با مکانیزم قرعه‌کشی به متقاضیان عرضه کنند.

البته فراموش نکنیم طبق وعده قبلی، آن دسته از محصولات ایران خودرو که امکان عرضه آنها با توجه به برنامه تولید وجود دارد، اعضای انتخاب شده از خانواده هایما را برای شرکت در دومین ضیافت خودرویی صمت در سامانه یکپارچه همراهی خواهند کرد.

اخباراقتصادخودرو
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید