همه در انتظار جذاب ترین فینال جام حذفی

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ همه در انتظار جذاب ترین فینال جام حذفی

نکات جالب دیدار پرسپولیس و گل گهر را بخوانید.

یک – بهار دل انگیز پرسپولیس ادامه دارد. باخت به سپاهان در اواخر سال قبل این تیم را متحول کرد و با تغییر سیستم و نفرات همراه شد ، سیستم چهار چهار یک یک این تیم مدام در حال جا افتادن است و باعث شد پرسپولیس بعد از پنج برد پیاپی به پرامیدترین تیم جهت دوگانه بدل شود.
دو- گل گهر تیم نرسیدن‌هاست. آنها انگار برای هر موفقیتی چیزی کم دارند. می دوند و تلاش می‌کنند اما این تلاش هیچ وقت کافی نبوده، در این چهار سال خیلی سعی کردند که خود را به جمع مثلث قدرت فوتبال ایران برسانند، اما نتوانستند چون ابزار بزرگی را فراهم نکرده‌اند. ذهنیت این تیم بزرگ شدن را باور ندارد.

سه- در مورد یک درباره تغییر سیستم پرسپولیس بعد از عید نوشتیم. حلقه اتصال تاکتیکی یحیی در خط هافبک و حمله وحید امیری است. بازیکنی که بین فضای خالی خط هافبک ( صادقی، سروش، سرلک و ترابی) و تک مهاجم این تیم ( عبدی یا عیسی) بازی می‌کند و با دوندگی و جابه‌جایی‌های زیاد تیم مقابل را گیج می‌کند. به خوبی با ترابی و سروش و صادقی سوییچ می‌شود و در پشت محوطه جریمه رقبای پرسپولیس برتری عددی ایجاد میکند. هنوز ضدتاکتیک این حرکت پرسپولیسی‌ها را کسی رو نکرده است.

چهار- بازی دیروز آزمون خوبی بود تا عیار سعید الهویی را بسنجیم. کسی که تردیدهای زیادی در مورد تواناییهایش وجود داشت. به قول قلعه‌نویی او دو نیمه متفاوت را پشت سر گذاشت. نیمه اول فاجعه‌آمیز و نیمه دومی خوب و امیدوارکننده. تیم او برای متوقف کردن پرسپولیس ۴۵ دقیقه فوتبالی عالی به نمایش گذاشت اما شما هیچ وقت نمی‌توانید با یک نیمه بازی خوب پرسپولیس را ببرید. بلکه باید نود دقیقه بدون اشتباه باشید.

پنج- مهدی ترابی در مهمترین مقطع فصل دوباره احیا شده، گل می‌زند، پاس گل می‌دهد و هر کاری دلش بخواهد در زمین انجام می‌دهد. این بهترین خبر برای یحیی است که موتور ستاره مهارناپذیرش به موقع روشن شده است.

شش- عیسی آل کثیر بازگشت باشکوهی داشته، او در پرسپولیس عالی شروع کرد و محروم شد، بعد از محرومیت، عالی بازگشت و مصدوم شد و حالا دوباره احیا شده و گلهایی می‌زند به ارزش جام. گل هفته پیشش به استقلال و چیپ او به فروزان نشان داد چه کیفیت بالایی دارد. عیسی که راه می‌افتد تن پرسپولیسی‌ها می‌لرزد که دوباره قرار است چه بلایی سر آل کثیر بیاید. نوار زندگی فوتبالی او عجیب سینوسی است.

هفت- عصر یکشنبه سوم اردیبهشت مهدی قایدی پا به توپ می‌شود و توپش به دست گولسیانی می‌خورد و داور بازی اعتقادی به پنالتی ندارد، یک هفته بعد یکشنبه دهم اردیبهشت این بار سعید صادقی پا به توپ می‌شود و تقریبا در موقعیتی مشابه قایدی توپ به دست سهرابیان می‌خورد و داور ذخیره دربی اعلام پنالتی می‌کند. نام این استاندارد دوگانه را چه باید گذاشت؟

هشت- گل گهر پر است از بازیکنان پنجاه شصت درصدی، پر است از بازیکنان متوسط و رانده‌شده از تیمهای بزرگ لیگ. اما در بین آنها شماره هشت گل گهر چیز دیگری ست. یک هافبک فانتزی‌باز ریزه‌کار که فوتبالش عجیب به دل می‌نشیند. آقای نوید عاشوری همه کیف کردند با فوتبال شما!

نه- هر وقت محسن فروزان مصاحبه کرد شما شک نکنید گل گهر بازنده می‌شود. چرا فروزان هیچ وقت دروازه‌بان بزرگی در فوتبال ایران نمی‌شود؟ علت آن را در ذهنیت این دروازه‌بان جستجو کنید. او بیشتر از آنکه به دنبال متن باشد عاشق حواشی است.

ده- با مشخص شدن چهار تیم مرحله نیمه نهایی و قرعه‌کشی این مرحله حالا همه انتظار دارند برای سومین بار در سه سال اخیر استقلال و پرسپولیس در جام حذفی به هم بخورند، یک بار در یک چهارم، یک بار در نیمه نهایی و حالا در فینال تا پایانی باشکوه باشد بر فصل جاری فوتبال ایران. بیست و هفت بازی حساس تا پایان فصل مانده، بیست و چهار تا در لیگ و سه تا در جام حذفی تا تکلیف یکی از مهیج ترین فصول تاریخ فوتبال ایران مشخص شود.

اخبارورزش
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید