ساپینتو روزهای سختی در پیش دارد/ تمرکز استقلال فعلا روی لیگ باشد

بدون دیدگاه
 

به گزارس خبرجو24؛ هشدار به ساپینتو ! استقلال روزهای سختی در پیش دارد
کارشناس فوتبال با بیان اینکه سه هفته پایانی لیگ فوق العاده حساس شده است گفت: ساپینتو روزهای سختی دارد و باید در دو جبهه موفق باشد.
شاهین بیانی با اشاره به پیروزی یک بر صفر استقلال برابر پارس جنوبی جم گفت: بازیکنان استقلال می‌توانستند مقابل پارس به گل‌های بیشتری برسند و در ۹۰ دقیقه کار را تمام کنند اما توپ‌های آنها به گل تبدیل نمی‌شد. دروازه بان پارس هم عملکرد فوق العاده ای داشت. البته نباید از بازی خوب پارس جنوبی هم به سادگی بگذریم. این تیم با هدایت امید روانخواه مقابل استقلال نمایش فوق العاده ای از خود به جای گذاشت.
وی افزود: استقلال بعد از شکست مقابل پرسپولیس شرایط روحی خوبی نداشت اما با بردی که مقابل پارس جنوبی به دست آورد وضعیت این تیم همانند گذشته شده است.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: استقلال ۵ فینال را پیش رو خواهد داشت. سه بازی در لیگ برتر و دو بازی در جام حذفی. همه بازی‌ها برای استقلال حساس است و ساپینتو روزهای سختی در پیش خواهد داشت.

بیانی خاطرنشان کرد: تا دیدارهای حذفی زمان زیادی باقی مانده است. تمرکز استقلال باید روی لیگ باشد. بازیکنان استقلال باید با تمام وجود مقابل حریفان به میدان بروند و آرامش خود را حفظ کنند و اجازه ندهند حاشیه‌ها بر عملکرد آنها تاثیر منفی بگذارد.

وی در مورد دیدار روز جمعه استقلال برابر نفت آبادان هم گفت: نفت یک تیم ریشه دار و قدیمی است. عبدالله ویسی با آمدنش شرایط را برای نفت تغییر داده است. آنها می‌خواهند با کسب حتی یک امتیاز موقعیت شان را بهتر کنند. ساپینتو هم می‌داند باید تیمش را از هر لحاظ آماده این دیدار کند. روزهای حساسی در پیش است و همانند گذشته وحدت و همدلی می‌تواند ضامن موفقیت استقلال باشد.

کارشناس فوتبال در مورد داوری حساس سه هفته پایانی لیگ هم گفت: کار کمیته داوران در این سه هفته بسیار سخت است. این دیدارهای حساس به داوران باتجربه نیاز دارد؛ مردانی که بتوانند بازی را مدیریت کرده و سوت‌هایشان برای همه تیم‌ها عادلانه به صدا درآید. یک اشتباه می‌تواند تمام تلاش یک تیم را به نابودی بکشاند. بنابراین از کمیته داوران می‌خواهیم که از بهترین‌ها و باتجربه‌ها در این سه هفته استفاده کند.

اخبارورزش
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید