ببینید: اقدام زیبای آرایشگران، اشک مادر سرطانی را درآورد!

بدون دیدگاه
 

مبارزه با سرطان آسان نیست. این یک روند طاقت‌فرسا است. افرادی که از این بیماری رنج می‌برند نیاز به حمایت و همدردی دائمی از سوی دیگران دارند. اکنون ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که در آن آرایشگری دیده می‌شود که موهای مادرش را می‌تراشد. او در اقدامی دلچسب، پس از تراشیدن موهای مادرش، سر خود را می تراشد، اما این همه ماجرا نیست، ژست محبت آمیز همکارانش قلب همه را در فضای مجازی به دست می آورد.

این ویدیوی مفید توسط Guilherme Magalhaes در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است. در این ویدئو، زنی روی صندلی نشسته است و پسرش در حال تراشیدن سرش در سالن در حال کار است. در این ویدئو مشاهده می شود این آرایشگر جوان چند ثانیه، موهای خود را در حمایت از مادرش می تراشد. همکارانش وی نیز که متوجه موضوع شده اند در تراشیدن موهای خود به او ملحق می شوند. این ویدئو  نشان می دهد که این مادر سرطانی پس از مشاهده ژست مهربانانه این مردان اشک می ریزد. این ویدئو از زمان اشتراک گذاری تاکنون بیش از 47.8 میلیون بازدید و 3.8 میلیون لایک به دست آورده است.

یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «یکی از زیباترین ویدئوهایی بود که در عمرم دیدم.» کاربر دیگر نوشت: «بهترین ویدیو. روز من را ساختی .» کاربر سوم اضافه کرد: «این زیباترین پشتیبانی است. من ویدیو را به فرزندانم نشان دادم تا این مهربانی تکثیر شود.»

یکی دیگر از کاربران در این باره نوشت: «خدا سفر شما را برکت دهد! قوی بمانید خانم کلودیا، ما با شما هستیم.»

انتهای پیام/

اخبارجهانچند رسانه‌ایحوادث
پربازدیدویژه
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید