ببینید: این بدنساز 92 ساله، عضلانی ترین پیرمرد جهان است!

بدون دیدگاه
 

“جیم آرینگتون”، 92 ساله از 13 سالگی وارد بدنسازی شد و از آن زمان تا کنون به آن ادامه داده است. او در 90 سالگی، رکورد جهانی گینس را به عنوان “پیرترین مرد بدنساز” در اختیار دارد.

او در سن 13 سالگی و زمانی که در یک داروخانه تصاویر این افراد بزرگ و حجیم را روی جلد یک مجله عضلانی دید به بدنسازی علاقمند شد. او بلافاصله نسخه ای از یک کتاب 25 سنتی از جورج جووت، مرد قدرتمند کانادایی را سفارش داد. با استفاده از توپ‌های فولادی سه پوندی پدرش شروع به انجام تمرینات کرد. مطمئناً آنها مفیدترین ابزار بدنسازی نبودند، اما به او کمک کردند تا در عرض چند ماه بیش از 10 پوند عضله ایجاد کند، بنابراین او به راه خود ادامه داد. از آن زمان او به مسیر خود ادامه می دهد و حتی با وجود اینکه بدن او اکنون بسیار شکننده تر است، در سن 90 سالگی، او هیچ برنامه ای برای توقف تمرینات ندارد.

آرینگتون سال گذشته به Men’s Health گفت: «در سن من، بدن شما بسیار شکننده‌تر است. وقتی تمرین می‌کنید باید مراقب باشید و نمی‌توانید از آن سوء استفاده کنید. تاندون‌های شما تمایل به جدا شدن دارند. در پنج سال گذشته، عضله دو سر چپ من شکسته شد و من کمی پارگی در عضله دو سر راست داشتم، بنابراین شما نمی توانید کارهایی را که قبلا می توانستید انجام دهید، انجام دهید، این واقعا ناامید کننده است. تمرین کنید، اگرچه نه به همان اندازه یا با وزنه ای که در دوران شکوه خود انجام می دادید.»

وقتی آرینگتون بدنسازی را شروع کرد، آرزو داشت روزی آقای آمریکا شود، اما وقتی بزرگتر شد متوجه شد که ژنتیک لازم برای این کار را ندارد. او رباط ها و ماهیچه های استخوانی کوچکی دارد، اما هرگز اجازه نداد که آنها او را دلسرد کند. حتی در سال‌های پایانی زندگی‌اش، زمانی که بسیاری از بدنسازان دیگر علاقه خود را رها می کنند  او در سال 2018، در سن 85 سالگی، عنوان “پیرترین بدنساز مرد فعال” توسط رکوردهای گینس را دریافت کرد.

آرینگتون که در ونیز، کالیفرنیا زندگی می‌کند و در باشگاه  بدنسازی ورزشگاه گلدز تمرین می‌کند، همچنان در مسابقات بالای 80 سال به رقابت می‌پردازد. او تلاش می‌کند برگزارکنندگان را متقاعد کند تا یک دسته‌بندی بالای 90 سال ایجاد کنند.

انتهای پیام/

اخبارجهانچند رسانه‌ایحوادث
پربازدیدویژه
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید