ببینید: اقدام قهرمانانه نگهبان، جان دختر در حال خودکشی را نجات داد

بدون دیدگاه
 

یک نگهبان جوان چینی هنگام تلاش برای گرفتن دختری که از ساختمان به پایین پریده بود، صدمات متعددی را متحمل شد،ه است.  “کو یان”، 28 ساله در سال 2022 به عنوان نگهبان در بیمارستانی در استان جیلین چین کار می کرد. او در حال انجام وظیفه بود که گزارش هایی دریافت کرد که دختر جوانی به بالکن طبقه چهارم صعود کرده و تهدید به پریدن کرده است.

او به سرعت به بیرون دوید و زن جوان را در حال آماده شدن برای خودکشی دید. آتش نشانان هنوز به محل نرسیده بودند و در حالی که تعدادی از کارکنان بیمارستان در تلاش بودند تا توری را برای گرفتن زن آماده کنند این زن پرید. کو یان به طور غریزی واکنش نشان داد. او با عجله به جلو رفت و سعی کرد زن را در آغوش خود در هوا بگیرد.

شدت ضربه به کو یان به حدی بود که او دچار شکستگی های متعدد در سراسر بدن از جمله بازوها و ستون فقرات شد. با این حال اما او توانست جان دختر را نجات دهد. تقریباً یک سال پس از حادثه ای که کو یان را روی تخت بیمارستان بستری کرد، وضعیت او چندان بهبود نیافته است. پزشکان هنوز نمی توانند فلج دائمی را به دلیل آسیب به ستون فقرات او رد کنند.

داستان غم انگیز نگهبان امنیتی جوان قلب میلیون ها نفر را در چین به در آورده است و بسیاری از آنها پیشنهاد کمک مالی به او کردند.

اخبارجهانچند رسانه‌ایحوادث
پربازدیدویژه
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید