بزرگترین ایراد واتس‌اپ رسما اصلاح شد!

بدون دیدگاه
 

بزرگترین ایراد واتس‌اپ رسما اصلاح شد!

واتس اپ در حال ارائه به روز رسانی برای واتس اپ وب بتا است که نسخه را به ۲.۲۳۱۹.۹ می رساند. واتس اپ قابلیتی را منتشر می کند که به کاربران امکان ویرایش پیام ها را می دهد و برای برخی از آزمایش کنندگان بتا در دسترس است!

خبرآنلاین: واتس اپ در حال ارائه به روز رسانی برای واتس اپ وب بتا است که نسخه را به ۲.۲۳۱۹.۹ می رساند. واتس اپ قابلیتی را منتشر می کند که به کاربران امکان ویرایش پیام ها را می دهد و برای برخی از آزمایش کنندگان بتا در دسترس است!

بزرگترین ایراد واتس‌اپ رسما اصلاح شد!

 برنامه بتا برای واتساپ وب بتا در دسترس است. با استفاده از این برنامه بتا، واتس اپ می خواهد ویژگی های بتا جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد، پس از ورود به واتس اپ وب بتا، متوجه شدیم که واتس اپ توانایی ویرایش پیام ها را برای برخی از آزمایش کنندگان بتا آزاد می کند!

بزرگترین ایراد واتس‌اپ رسما اصلاح شد!

همانطور که در این اسکرین شات می بینید، عمل “ویرایش پیام ها” در نهایت با باز کردن گزینه های منو برای یک پیام متنی در دسترس است. هنگامی که این گزینه را انتخاب می کنید، از شما خواسته می شود که پیام را در یک پنجره جدید ویرایش کنید.

در صورت فعال بودن این قابلیت برای اکانت واتس اپ شما، حداکثر ۱۵ دقیقه فرصت دارید تا پیام های خود را در چت ها و گروه های خود ویرایش کنید و امکان ویرایش پیام ها برای چندین بار وجود دارد.

اخبارفناوری
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید