چرا استقلال قهرمان نشد؟

بدون دیدگاه
 

چرا استقلال قهرمان نشد؟
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ۳ دلیل اصلی قهرمان نشدن این تیم در لیگ بیست و دوم را اعلام کرد. بهتاش فریبا در خصوص برد ۷ بر یک استقلال مقابل تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر، اظهار داشت: نتیجه واقعا غیر قابل پیش بینی بود. ساپینتو باید خوشحال باشد که با تغییرات انجام شده، ارزش و قدر بقیه بازیکنان را دانست. به عنوان مثال ابوالفضل جلالی گل قشنگی زد و خیلی‌ها دوست داشتند بازی کند اما به او فرصت نمی‌رسید. بنابراین نباید نگران فصل بود. نفراتی که در تیم هستند ارزش بالایی دارند و می‌شد از آن‌ها بیشتر استفاده شود. خیلی متاسفم که این تیم سوم شد.

وی در مورد اینکه با توجه به نتیجه شب گذشته، آیا بازی حذفی مقابل نساجی استقلال را راحت به فینال می‌رساند، گفت: نه اینطور نیست. ضمن اینکه معمولا وقتی تیمی در یک بازی گل زیاد می‌زند، بازی بعدش خطرناک می‌شود. این در تمام دنیا وجود دارد. جام حذفی راه خیلی نزدیکی به آسیا است. باید با تمرکز بالا و حواس جمع باشند و بدانند تنها جامی که مانده حذفی است. به چند بازیکن هم استراحت داده شد. امیدوارم به فینال برسیم و قهرمان شویم.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد تیم ساپینتو در فصل ۲۲ لیگ برتر، عنوان کرد: ابتدای فصل تیم خوب بازی نمی‌کرد و خوب نتیجه نمی‌گرفت. همه ناراحت بودند و این طبیعی است. همان موقع هم گفتم باید به مربی خارجی زمان داد. همانطور که به استراماچونی زمان دادند تا تیمش را پیدا کند. مربی خارجی از یک قاره دیگر می‌آید و فوتبال ایران را نمی‌شناسد. ساپینتو خودش بازیکنان را انتخاب نکرده بود و طبیعتا شناخت نداشت. البته نفرات خوبی داشتیم و دیشب هم مشخص شد.

فریبا تصریح کرد: من از دو سه بازی مانده به شروع نیم فصل دوم، از عملکرد تیم ساپینتو تا الان راضی هستم. قطعا باید زودتر با او قرارداد ببندند تا تیم سال بعد را با بازیکنان مدنظرش آماده کند و اشکالی به وجود نیاید.

وی در مورد اینکه پس از بازی شب گذشته هواداران و بازیکنان اعلام کردند خواهان تمدید قرارداد ساپینتو هستند، گفت: من هم می‌خواهم. گزینه داخلی که نداریم. گزینه خارجی دیگری هم بخواهیم بیاوریم دوباره تا نیم فصل اول طول می‌کشد. باید صبر کنیم او از فوتبال ما شناخت پیدا کند و در طرف مقابل هم بازیکنان با او آشنا شوند.

فریبا افزود: الان ساپینتو هست. خوب هم نتیجه گرفته با اینکه مشکلات خیلی زیادی داشتیم. مشکلات داوری و ۷-۶ پنالتی ثابت شده، تغییرات مدیریتی و بی پولی، کدام سال کدام مربی خارجی را دیده‌اید که ۶-۵ ماه پول نگیرد ولی کار کند؟ استراماچونی که آن همه می‌گفت استقلال قلب من است، آن همه پول گرفت ۴۰۰ یورو مانده بود رها نمی‌کرد!

پیشکسوت استقلال افزود: آدم‌ها فرفی نمی‌کند کجایی هستند. این کادرفنی مرام دارد. حدود شش ماه است هیچ‌کدام‌شان پول نگرفته‌اند. همه بازیکنان و مربیان این تیم واقعا دستمریزاد دارند. در شرایطی که هرچه صبح می‌خرید ارزان‌تر از بعدازظهر است، آن‌ها ۶-۵ است پول نگرفته‌اند. اصلی‌ترین دلایل قهرمان نشدن این تیم داوری‌ها و پنالتی‌ها، تغییرات مدیریتی و بی پولی هستند. ان‌شاءالله برای فصل بعد مشکلات حل شوند و ساپینتو بتواند تیم خوبی را آماده کند. امیدوارم این فصل با قهرمانی جام حذفی تمام شود و فصل بعد را خوب شروع کنیم.

 

اخبارورزش
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید