این غول‌های آمریکایی را احمدی نژاد به ایران آورد!

بدون دیدگاه
 

این غول‌های آمریکایی را احمدی نژاد به ایران آورد!

هامرهایی که در زمان ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد به ایران وارد شدند و پلاک ملی گرفتند از معدود خودروهای آمریکایی مدرن موجود در کشور هستند.

خبرآنلاین: هامرهایی که در زمان ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد به ایران وارد شدند و پلاک ملی گرفتند از معدود خودروهای آمریکایی مدرن موجود در کشور هستند.

 هامر اچ‌۲ شاسی بلند لوکس و قدرتمند آمریکایی است که در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ برای استفاده در چند ارگان دولتی وارد کشور شد و پس از مدتی بنا به دلایلی در مزایده به فروش رفت و پلاک ملی دریافت کرد.

این ماشین غول‌پیکر در رده شاسی بلندهای فول سایز است و برای رانندگی شهری چندان مناسب نمی‌نماید اما طراحی زیبا و خاص و امکاناتش گزینه جذابی پیش روی عاشقان سینه‌چاک خودروهای آفرودی قرار می‌دهد

این غول‌های آمریکایی را احمدی نژاد به ایران آورد!

قفل تنظیم دیفرانسیل، تهویه اتوماتیک، سانروف برقی، کیسه هوای ایمنی و سیستم تهویه هوای مطبوع از جمله امکانات این غول آمریکایی است.

این ماشین با وزنی حدود ۳ تُن نیروی پیشرانش را از موتوری ۸ سیلندر با حجم ۶.۲ لیتر و قدرت حدود ۴۰۰ اسب بخار می‌گیرد که می‌تواند این غول را در کمتر از ۱۰ ثانیه سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

هامر در سه مدل اچ‌۱، اچ‌۲ و اچ۳ تا سال ۲۰۱۰ تولید شد و پس از آن دیگر از خط تولید خداحافظی کرد و حالا نسخه تمام برقی آن به بازار آمده است.

اخباراقتصادخودرو
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید