استوری جنجالی مجری و بازیگر مشهور ایران در مورد خیانت همسرش + تصاویر

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ استوری جنجالی مجری و بازیگر مشهور ایران در مورد خیانت همسرش + تصاویر

ژیلا صادقی مجری و بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود بار دیگر به موضوع خیانت همسرش پرداخت. او که پست های زیادی در رابطه با موضوع خیانت در صفحه خود منتشر می‌کند این‌بار به قرار پنهانی همسرش با یک زن در هتل محل عروسی شان اشاره کرد.

ژیلا صادقی در جایی از استوری خود نوشت: «شک نکنید درس بزرگی خواهم داد به تو که فکر می‌کردی همسرم باید می‌دانست «طرفش آدم گرونیه» و به تو که پنهانی قرار گذاشتی درست در هتلی که مراسم عروسی من بود تا پول فیلم کوتاهت و از همسر من که هیچ رابطه‌ای با هنر نداشت بگیری.»

پیش‌تر نیز ژیلا صادقی متن و استوری هایی در اینستاگرام خود منتشر کرده بود که حواشی زیادی را به دنبال داشت و شایعات پیرامون ازدواج و طلاق این مجری بالا گرفت.

او مدعی شده بود که یک زن هنرمند با همسرش، محسن رجبی، رابطه برقرار کرده و باعث شده همسرش به او خیانت کند. او همسرش را با القابی نظیر «تنوع طلب، زیاده خواه و چیپ» خطاب قرار داده و گفت بود: «حتی حیوون به جفت ماده‌ش متعهده.» او همسر خود و زن هنرمند را «بیمار» خوانده و گفته بود هر دو نیاز به روانکاو دارند.

بیوگرافی ژیلا صادقی

ژیلا صادقی در ۲۲ شهریور ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته رشته گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. صادقی قبل از آغاز گویندگی در واحد دوبلاژ، در آموزش و پرورش تدریس می‌کرد و در سال ۱۳۷۰ در تست تلویزیون قبول شد اما پس از وقفه‌ای، از سال ۱۳۷۸ به عنوان مجری مقابل دوربین رفت و در طول این سال‌ها بازی در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم را هم تجربه کرده‌است.

ژیلا صادقی ورزش سوارکاری را دوست دارد و علاوه بر گذراندن دوره‌های تیر و کمان، کلاس‌های غواصی را هم گذرانده‌است. او به غیر از بهره‌مندی از هنر هفتم از هنرهای تجسمی نیز بی بهره نیست و دوره فوق ممتاز خطاطی را گذرانده و به هنر تذهیب نیز همت گمارده‌است.

ازدواج ژیلا صادقی

ژیلا صادقی که در سن ۴۳ سالگی با محسن رجبی ازدواج کرد. محسن رجبی همسر ژیلا صادقی کارمند ساده ای بوده است که هم اکنون رستوران دارد.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید