همه‌چیز درباره داور خوش‌یمن دربی برای پرسپولیسی‌ها

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ همه‌چیز درباره داور خوش‌یمن دربی برای پرسپولیسی‌ها

دو تیم پرسپولیس تهران و استقلال تهران در روز چهارشنبه، دهم خرداد ماه از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی در دیدار نهایی جام حذفی در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این بازی دومین تقابل دو تیم در فینال‌های جام حذفی به شمار می‌رود.
از همین رو کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت این دیدار حساس را به اشکان خورشیدی داور 43ساله فوتبال ایران واگذار کرده است. علیرضا ایلدروم، حسن ظهیری، محمدحسین ترابیان در این بازی حساس خورشیدی را همراهی خواهند کرد. 
خورشیدی  از سال ۱۳۷۶ داوری و قضاوت در بازی‌ها و مسابقات فوتبال را شروع کرده است‌. این داور در سال 1389 اولین قضاوت خود را در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انجام داده و 13 سال در سطح اول فوتبال ایران قضاوت می‌کند. وی از سال 2012 در لیست داوران بین المللی فوتبال ایران قرار دارد و این داور 43 ساله سابقه قضاوت در قاره آسیا را نیز در کارنامه خود دارد.

خورشیدی تا پیش از این در شهرآورد هشتاد و چهارم پایتخت که با تساوی بدون گل دو تیم همراه بود، به عنوان داور چهارم بازی، حضور در دربی را تجربه کرده بود. اما این داور برای قضاوت در دربی نزدیک به 10 سال صبر کرد.
این داور 43 ساله در شهرآورد نود در لیگ هجدهم در حالی برای نخستین بار قاضی بازی بود، که در پایان شاگردان برانکو ایووانکوویچ موفق شدند با تک گل احمد نوراللهی حریف خود را شکست دهند تا راه را برای قهرمانی خود هموار سازند.
تنها صحنه مشکوک در این بازی در جایی رخ داد که خورشیدی با سرنگون شدن منشا درون محوطه جریمه پرسپولیس به سود آبی پوشان پایتخت اعلام پنالتی کرد که فرشید اسماعیلی این موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد تا استقلال در تنها بازی که خورشیدی داور شهرآورد بود برابر حریف سنتی خود شکست بخورد.

نکته جالب توجه در خصوص انتخاب خورشیدی به عنوان داور شهر آورد صد و یکم آنجاست که وی در این فصل در هیچ یک از بازی‌های پرسپولیس و استقلال داور بازی نبوده است.  
حالا باید دید این داور در دومین تجربه قضاوت خود در شهرآورد باز هم برای پرسپولیس خوش یمن خواهد بود یا این بار استقلال موفق خواهد شد پرسپولیس را شکست دهد.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید