بازار سکه غافلگیر شد / پیش بینی قیمت سکه امروز

بدون دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ بازار سکه غافلگیر شد / پیش بینی قیمت سکه امروز

روز گذشته در راستای نوسان صعودی قیمت دلار، بازار سکه هم از فاز نزول خارج شد و سکه بازان توانستند بخشی از ضرر و زیان روز های اخیر را جبران کنند.

بازار سکه غافلگیر شد
سکه امامی دیروز بیش از 600 هزار تومان بر ارزش خود افزود و تا پله اول کانال 31 میلیون تومان پیشروی کرد. فعالان اقتصادی باور دارند که یکی از دلایل نوسان صعودی قیمت دلار و سکه در روز دوشنبه ناشی از به پایان رسیدن سفر سلطان عمان در تهران بود.

خروج خریداران سکه از لاک احتیاط
روز گذشته سلطان عمان در حالی تهران را ترک کرد که اخبار زیادی از نتیجه این سفر به رسانه ها مخابره نشد؛سکه بازان در چند وقت اخیر نسبت به این سفر و نتایج آن تا حدودی خوشبین شده بودند.

با این حال؛ برگشت سلطان در سکوت خبری موجب شد که سکه بازان تا حدودی دلسرد شوند و به همین دلیل خریداران از لاک احتیاط خارج شدند.

سقوط طلا به کف دو ماهه
در روز دوشنبه قیمت هر اونس طلا تا کف 1940 دلار پایین آمد. این قیمت پایین ترین ارزش طلا در ۲ ماه گذشته به حساب می‌آید.تحلیلگران فنی باور دارند در صورتی که طلا از این محدوده پایین بیاید احتمال عقب نشینی تا 1920 دلار وجود دارد.

پیش بینی قیمت سکه امروز
قیمت سکه دیشب در معاملات پشت خطی نسبت به روز دوشنبه تغییر چشمگیری نکرد؛ فعالان اقتصادی باور دارند در صورتی که فلز گران بهای داخلی در بازار امروز بالای مرز حمایتی 31 میلیون و 200 هزار تومان قرار بگیرد احتمال ورود خریداران جدید به بازار وجود دارد؛ با این حال برخی از معامله گران سعی می کنند بی گدار به آب نزنند و منتظر خبرهای نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از 15 تا 19 خرداد هستند.

اخباراقتصاد
پربازدیدسکه
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید