استوری معنادار بیرانوند بعد از دبل قهرمانی

1 دیدگاه
 

به گزارش خبرجو24؛ استوری معنادار بیرانوند بعد از دبل قهرمانی

همشهری‌آنلاین: علیرضا بیرانوند، گلر پرسپولیس که قبل از دربی فینال جام حذفی با هجمه‌های بسیاری ازسوی تیم رقیب مواجه شده بود در دوئل با استقلال نمایش درخشانی از خود نشان داد و علی‌رغم توهین هواداران استقلال پیش از آغاز بازی در پایان بازی از آنها عذرخواهی کرد.

دروازه‌بان شماره یک  تیم ملی پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان با انتشار پیام‌های انگیزشی هم‌تیمی‌هایش را از ناامید شدن برحذر داشت و در پایان نیز سرخ‌ها باوجود اینکه شانس کمی برای قهرمانی در لیگ داشتند درنهایت با گرفتن سه جام فصل به بهترین شکل برای سرخ‌پوشان پایتخت تمام شد.

اما بیرانوند در پیام معناداری در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده و بنظر می‌رسد گلر پرسپولیس این پیام را برای عده‌ای از منتقدانش در استوری گذاشته است.

اخبارورزش
پربازدید
 

1 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • سعیدعیدزاده
    04/06/2023 23:39

    سلام خسته نباشید خدمت دروازبان تیم ملی کشورمون وتیم محبوبم پرسپولیس جناب آقای علیرضا بیرانوند دوست داشتنی بنده سعید عیدزاده هستم ازمنطقه محروم بشاگرد هرمزگان بنده یک جوان هستم درزندگیم خیلی گرفتارم به قرآن توکپرزندگی میکنم خونه ندارم امکانات خونه هیچی ندارم بنده هم سرطان کبد دارم ازشما مردبزرگ ایران درخواست کمک نقدی دارم شماره کارت 5894631160537072شماره حساب320709966 به نام سعید عیدزاده

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

 آخرین اخبار

 برچسب‌های پربازدید